_ThEoMaMmA_ Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 Noen som har den og har noe å si om den?? jeg vil enten ha emmaljunga eller den simo vogna....vetke helt liksom:)
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 Jeg ville tatt en tur og prøvd forskjellige vogner. Prøv også hvordan de er å få i bilen din. Vi kjøpte simo kombi til vår førstefødte. Visste liksom ikke om noe annet.... Vogna er veldig bra og av god kvalitet men den er alt for tung. Særlig sleit jeg fordi jeg fikk ryggproblemer etter fødselen. Så vi dro på ny vognrunde når tuppa var 7 mnd og kjøpte da en Mountain buggy/OTH, som er en 3-hjuling. Og det ble noe helt annet, tuppa trivdes mye bedre i den også. Vi brukte den med bag til andremann også. Så se gjerne etter andre alternativer!
Føken siruppsnipp Skrevet 3. juni 2009 #3 Skrevet 3. juni 2009 Simo er veldig fin og bra, men stor og tung. Hadde mye heller valgt emmaljunga istedenfor simo, men det er min mening. men se deg litt om og prøv de. løft og legg sammen.
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 3. juni 2009 #4 Skrevet 3. juni 2009 Jeg har prøvd mange vogner, og jeg liker 2 stk, og det er simo og emmaljunga.. Vi har 2 vogner Simo bagvogn (den største bagen på markedet) og emmajunga city cross (kom best ut i test på tv2 hjelper deg) Vil anbefale deg og gå å titte på disse vognene du snakker om, spør ut selgeren..Slik blir du sikker på ditt valg..
Ruska67 Skrevet 3. juni 2009 #5 Skrevet 3. juni 2009 Tenk hvordan du skal bruke vognen: Trenger du en vogn som du skal ha ofte inn og ut av bil, kommer du til å gå mye på kjøpesenter eller skal du ha en vogn til utendørs turbruk? Selv skal jeg ha en vogn som hovedsaklig skal brukes til å gå reale turer med. Da velger jeg Simo. Den har god fjæring, er robust og sterk, bagen er høyt over bakken - og at den er litt tung er bare bra for jeg skal bruke turene som trening.
mymy Skrevet 3. juni 2009 #6 Skrevet 3. juni 2009 Jeg har hatt Simo bagvogn og skal bruke den til tredjemann også. Den er av veldig god kvalitet. Superlett å kjøre og god plass til ting under. Den er tung å løfte inn og ut av bil. Bruker en lettere trille til mindre turer (feks. til kjøpesenter).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå