Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal starte et nytt program som om to uker vil bli lagt ut på nettsiden.

Vi søker mennesker med sterke historier som treffer hjertet hos de fleste. Det kan være triste, glad eller noe med glimt.

Setter pris på at dere sender moderator en kort variant av historien eller meg på post.

Moderator vil videresende disse til meg og dere vil få svar om to uker(senest 15 juni) hvis dere vil bli tatt inn på intervju hos meg.

Progremmet skal i første omgang omhandle foreldre, enker og aleneforeldre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fritt for å melde meg på først. Kjenner eksponderingsbehovet mitt er himla høyt.

Skrevet

Er dette en spøk?? "Dorthe"??

Skrevet

ps, jeg vet at det er lenge siden artikkelen sto på trykk, men dog...:)

Gjest Tale30
Skrevet

Det er jo enmulighet for at det er Dorthe Skappel.

Men.. dersom det ikke er henne.. Du vet at det er ulovlig å utgi seg for å være en konkret person ikke sant? Og administrator kan se hvem som står bak nicket dersom Dorthe Skappel skulle ønske å forfølge saken..

Skrevet

om man lager et fiktivt navn og en hotmail adresse uten personopplysninger, så er det temlig vansklig for moderator å finne ut hvem personen er.

men spiller ingen trille for meg om det er sant eller ikke. ikke pokker om jeg skal på TV fordi jeg er alenemor med en fortid

Skrevet

Foreldre, enker og aleneforeldre? Hvorfor diskriminere enkemenn? Jeg synes du skal lage et program om enkemenn! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...