Linchen Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 Skal begynne på spray om noen uker, antagelig. Greia er at vi ikke har sagt noe til noen denne gangen, også skal jeg i et utdrikningslag. Kan man drikke mens man sprayer?
mamma til 1 snart 2<3 Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 Man bør holde seg unna alkohol, står i brosjyren jeg fikk fra riksen iværtfall! Lykketil!
Gjest Moave Skrevet 3. juni 2009 #3 Skrevet 3. juni 2009 Det er så ulike anbefalinger. På riksen fikk jeg av en sykepleier beskjed om at et par glass vin over en kveld er greit, og jeg forholdt meg til det. Så jeg ville drukket litt vin i utdrikningslaget, hvis jeg var deg, men ikke drukket meg full. Det kommer jo an på hvordan man ser på det. Man ødelegger ikke nedreguleringen med et par glass vin. Noen er bekymret for at det kan påvirke eggkvaliteten, men de eggene har man jo hatt siden man ble født. Men jeg tror det er viktig å ikke drikke etter innsetting av befruktede egg.
Gjest Skrevet 3. juni 2009 #4 Skrevet 3. juni 2009 Jeg fikk beskjed at det var helt greit å ta et glass eller to, men begrense det. Etter at jeg begynte på sprøyta, burde jeg holde meg unna alkohol. Jeg drakk ingenting i perioden jeg gikk på spray eller sprøyte, men jeg skulle ikke ut på noe spesielt. Om du drikker litt, skal ikke skade noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå