Gå til innhold

2 uker og puster veldig tungt til tider.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig eller er det noe vi burde ta opp med helsestasjonen å få de til å sjekke ut. Vi vet at det ene hullet i kammeret ikke har lukket seg enda, så han har en snill bilyd på hjerte som de sier. Kan det være pga dette han puster veldig tungt?

Han har også en tendens til å pese litt på en måte. Litt vanskelig å forklare det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sjekk med hs du:) Det er vanlig for små babyer å puste litt uregelmessig, men det er ikke lett å vurdere her inne om/hvordan babyen din peser.

Dersom du reagerer selv, er det verdt å ta en liten sjekk.

Skrevet

Jenta mi er prematur og hun hadde heller ikke lukket kammer med en gang, pusta også tungt til tider og regner med at det var grunnen siden hun hadde fine lunger.

Men spør hs du for sikkerhetsskyld, for oss gikk det over av seg selv og bilyden forsvant også som forventet.

Skrevet

Takk for svar. Gikk over termin med denne karen, to uker.

Ja får ta en tur til hs.

HI

Skrevet

bare lurer jeg, er det den åren som er åpen i fosterlivet som ikke har lukket seg? Ductus eller hva den heter? Nysgjerrig bare.

Skrevet

Er ikke helt sikkert, tror det. Det skal lukke seg etter fødsel, har lukket seg på de andre kammerene. Men er et som er åpent.

Skrevet

Jeg som har prematur, og ja det var ductus jeg mente, høres ut som om det er det hi også beskriver.

Skrevet

har det lukket seg hos jenta de?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...