Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 Som spillekonsoller, spill, leker, mote og så klart sko? Jeg ser liksom rundt og noen barn har spillekonsoller fra to år tilbake og joggesko som bare er helt av moten........??
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #3 Skrevet 2. juni 2009 Har heldigvis unger som greier å aktivisere seg uten spillkonsoller. De har nemlig foreldre som engasjerer seg litt.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #6 Skrevet 2. juni 2009 Eldste sønnen min sparer selv til slike ting, så han har PS, PS2, PS3, og 3 modeller håndspill(Gameboy - 2 utgaver, Nintendo DS). Og største TV'n i huset;) Klær kjøper han selv, også. Mor har ikke så god råd, for hun skal skaffe tak over hodet og mat på bordet;)
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #7 Skrevet 2. juni 2009 Nei det er nok ikke bare du som handler inn det siste til barna dine hi for det hender stadig vekk at det er tomt i butikkene for det nyeste når jeg kommer å skal ha det
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #8 Skrevet 2. juni 2009 barna våre leker ute i naturen de, er ikke opptatt av nymotens spillkonsoller:-)
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #9 Skrevet 2. juni 2009 Faen,er så jævla lei det kjøpe presset...som du HI er en av grunnen til...det viktigste må jo være at barna får kjærlighet,at de får mat å ikke fryser....?? Mine barn har det de trenger og litt til,men kunne ønske vi var mange flere som ikke gav etter... Synes barna generelt får ALT for mye DRIT,som de ikke trenger.......
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #10 Skrevet 2. juni 2009 De får både kjærlighet og konsoller da...... Hi
Gjest Skrevet 2. juni 2009 #11 Skrevet 2. juni 2009 Ikke rart unger blir mobbet når det eneste de får er trøst og kjærlighet fra dumme mødre.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #12 Skrevet 2. juni 2009 Jeg er enig med deg anonym 23:47.... Men HI har lagt ut denne tråden få litt oppmerksomhet her inne, og det tror jeg neppe at HI trenger lenger:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå