<3 Har verdens vakreste gutt<3 Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 Hva slags kaker passer seg og ha i dåp?? Skal ha dåp i august og trenger noen tips..
Mom2Two Skrevet 2. juni 2009 #2 Skrevet 2. juni 2009 Jeg mener å huske vi hadde disse sist vi hadde dåp: Ostekake (sånn med gelèlokk med bær i), sjokoladekake, tirami su, suksesskake, verdens beste, gulrotkake, fromasjkake, dåpskake (marsipankake), kransekake, trøffelkake også var det èn eller to til, men kommer ikke på...:-p
Junimams* får oktoberbarn! Skrevet 2. juni 2009 #3 Skrevet 2. juni 2009 hvor mange blir dere? Passer veldig godt med en marsipankake... og ostekake er jo deilig...
<3 Har verdens vakreste gutt<3 Skrevet 2. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. juni 2009 Vi blir rundt femten tenker jeg. Har tenkt og ha marsipan kake som hoved kaka da,men må jo ha oen flere kaker også..
Joikaboll@ Skrevet 2. juni 2009 #5 Skrevet 2. juni 2009 Ville ikke satset på så mange kaker, men noen friske kaker (hvor mange gjester har jo litt å si) kaker smaker ikke best i varmen. Ville satset på mye frukt og noen friske kaker. Dåpskake (marsipankake) er jo alltid et must. Ostekake og gulrotkake smaker godt en varm augustdag :-)
Joikaboll@ Skrevet 2. juni 2009 #6 Skrevet 2. juni 2009 Ser nå at dere blir 15 stk, da ville jeg bare hatt en liten marsipankake, en ostekake og en gurotkake og masse frukt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå