Mammas lykkebarn Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 Jeg har ikke hatt et snev av kvalme før nå... Nå er jeg i uke 9.3, og er ganske kvalm store deler av dagen... Flere som har det slik:)
Spaniella Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 Så smått i starten av uke 5, for fullt i uke 6. Sist var jeg veldig kvalm frem til uke 10, så dabbet det litt av, men ga seg ikke før ca uke 16. Gruer meg, men liker det litt også fordi da vet jeg at det er noe som er på gang inni der:)
Lykkelig mamma til 3 Skrevet 3. juni 2009 #3 Skrevet 3. juni 2009 Har vært kvalm fra uke 4. Kommer og går litt fra dag til dag. Men i det siste har det blitt verre. Nå har brekningene også kommet=( Var ikke kvalm i forrige svangerskap, så dette er en ny opplevelse for meg.
vaie Skrevet 3. juni 2009 #4 Skrevet 3. juni 2009 For min del startet det for to dager siden, jeg er nå 8+2 (tror vi, da!). veldig intenst en stund på morgenen, men det gir seg etter en stund og er ikke plaget utover dagen. Må planlegge litt annerledes om morgenen en stund fremover tror jeg, stå opp tidligere for å bli ferdig med oppkast før jeg må videre :-) Det fine er jo at det går over om ikke så lenge!
enda en, hihi *fødte 15.01010 Skrevet 3. juni 2009 #5 Skrevet 3. juni 2009 i uke 6 for min del. Mest kvalm ettermiddag og kveld men ikke brekninger. Har to barn fra før, var mest kvalm med hun første, da også på morgenen. Utfordrende å skrive oppgave og ha to små midt oppi dette kjenner jeg, må ta det helt med ro på kveldene..Ja ja, det varer ikke evig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå