pusejenta2 Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 Her er det som ofterst 5 men noen dager mindre siden handleposene blir så tunge... Spiser litt salat de dagene som jeg er tom for frukt da. Dere da?
Tyren78-09+12 Skrevet 2. juni 2009 #2 Skrevet 2. juni 2009 Her varierer det veldig alt etter hva som finnes i hus(dvs om vi nylig har handlet), og litt av hvilket vær det er. Har mest lyst på frukt i finvær..når sola steker og man bare lengter etter vannmelon, ananas, eple, jordbær, druer og alt det der. Men jeg er generelt veldig glad i frukt, så om vi har det tilgjengelig så blir det jo noen om dagen. Er verre med grønnsakene her..føler jeg får i meg for lite av den slags..
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 2. juni 2009 #3 Skrevet 2. juni 2009 Spiste fruktsalat nesten hver dag før jeg ble gravid, men etter at jeg ble gravid har jeg ikke hatt spesielt lyst på frukt, bare grønne epler. Nå føler jeg meg normal igjen, men ikke blitt så flink på fruktfronten som jeg var. Blir en frukt om dagen, max .Men på finværsdager spiser jeg mye jordbær og vannmelon. Har drømt om jordbær i hele vinter, så utrolig deilig at jordbærsesongen har startet. =)
Jahoo Skrevet 3. juni 2009 #4 Skrevet 3. juni 2009 Er heldig å ha frukt fat på jobben så jeg spiser nok 3 frukt hver hverdag, noe mindre i helgene.
Gjest Skrevet 3. juni 2009 #5 Skrevet 3. juni 2009 Jeg spiser omtrent 3 grønne epler hver dag eller fler. Er blitt veldig glad i grønne epler så MÅ bare ha de. Ellers har jeg begynt å spise nektariner som har kommet i butikken. Men holder egentli ikke så mye styr over hvor mye jeg spiser av frukt hver dag bare jeg spiser frukt og grønt hver dag
snuffe Skrevet 3. juni 2009 #6 Skrevet 3. juni 2009 Jeg er ingen stor fruktspiser. Én i snitt, kanskje. Går mer i bær og grønnsaker. Fem frukter daglig hadde jeg blitt dårlig i magen av. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå