Uglebusk Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 Flytter den fra skravle jeg, var så lite liv. Er dere fornøyde? Kommer dere fram på vinteren i slaps og snø?? Lurer litt fordi vi kikker på den, men skal ikke kjøpe helt ny da. Håper noen kan svare:-)
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #3 Skrevet 2. juni 2009 Jeg har kjørt en 2000 modell noen ganger. Den har en 1,8 liter bensin motor som bruker ca 0,9/mil (noe jeg synes er litt mye) og som ikke er kjempe sterk heller. I tilegg er den ikke verdens mest komfortable bil (litt blikk boks følelse), og interiøret virker billig, Hvis du tar en modell eller to nyere (de rundere former fra 2003 eller noe) med diesel motor så kan jeg klare å innbille meg at de er bedre å kjøre. Ellers står den bra på sammen lignet med en fremhjulstrekker, men jeg har ikke kjørt så mange firehjulstrekkere at jeg er noen ekspert på det. Jeg vet heller ikke noe om kvaliteten, annet enn at den jeg har kjørt ikke har hatt noen store reparasjoner de siste 6 årene. Honda er vel generelt bra.
Uglebusk Skrevet 2. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. juni 2009 Takker for svar...:-) Vi får prøve å få tak i en 2003 modell med diesel motor da kanskje... fikk noen tilbakemeldinger på høyt drivstofforbruk på skravle også nemlig:-)
Kongeørna Skrevet 2. juni 2009 #6 Skrevet 2. juni 2009 Åja, det har du sett... Vi har en -98-modell, og en 2004. Begge bensin og automat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå