Gå til innhold

dere so fikk barn i slutten av 07

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg fikk barn i oktober 07....... får jeg ikke feriepenger denne sommeren da? noen so vet? eller fikk jeg dei sist sommer? litt forvirret her

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg fikk barn i midten av oktober -07 (og jobber i nav så jeg har svart på maaange spm om dette de siste dagene =P) og får dermed ikke feriepenger i år siden du bare får av de 12/15 (avhengig av dekning) ukene av permisjonen.

Skrevet

takker for svar::) da va jo litt kjedligt......men va litt forbredt på de, men måtte høre om jeg hadde forstått de rett...:)

Skrevet

HÆ?

Faen, dette har ikke jeg tenkt på!

Fikk en datter i oktober 07....

Hvorfor får jeg ikke feriepenger?

Hadde 80% permisjon..

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Renate, om du har fått permisjonspenger av NAV, så betaler de bare ut av de første 12/15 ukene, altså du fikk dem i fjor.

Har du fått direkte fra arb.giver så får du som du pleier :)

Jeg fikk barn i september 07, og fikk alt i fjor. Heldige meg får ikke lønn i juni engang, siden jeg begynte i jobb nå i januar :o)

Skrevet

Argh!

Har vel fått penger fra NAV, ja, for jeg jobber i kommunen. (Lærer)

Ingen feriepenger i år med andre ord?

DET var en enorm strek i regningen....

Skrevet

Som kommunalt ansatt har du vel fått lønn som vanlig fra arb.giver? Er ganske så sikker på at kommunene forskutterer lønn, og at du dermed får feriepenger som vanlig.

Skrevet

Håper inderlig du har rett, sjiraff!!!!

Kan ikke huske at jeg ikke fikk feriepenger etter permisjonen med førstemann, men jeg kan ta feil..

Skrevet

Hm, rart at du som jobber hos NAV ikke får fullt opptjente feriepenger? Du fikk vel lønn fra arbeidsgiver (NAV) da du hadde permisjon? Da hadde du jo vanlig lønn, selv om du kanskje hadde 80%. Selv om du jobber for NAV er det jo en annen konto innad i ditt NAV kontor de betaler ut lønn til sine ansatte fra, enn den kontoen de betaler ut foreldrepenger til andre fra mener jeg.

Dette ble utrolig rotete skrevet, men du skjønner sikkert hva jeg mener:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...