Gå til innhold

Lekkasje fra puppene.


eplekuli

Anbefalte innlegg

Er i uke 24+4, og i går lekte det litt fra puppene mine.. Blank væske. Er førstegangsfødende, og lurer på om dette er normalt? Noen andre som har opplevd det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hii, jeg har noe av det samme, men det er liksom hvitt og tykt,Ikke mye men jeg ser at det kommer noe tykt og hvitt ut av brystvorten, og når jeg klemmer på den kommer det mer ... men rart at dette bare er på den ene og ikke på den andre. Trodde først det var flass eller noe jeg hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt normalt. Blank litt tykk veske fra den ene puppen jeg også... Det er ett godt tegn som tyder på at kroppen kan begynne å produsere melk;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også begynt å "lekke" små dråper av blank veske. Er jeg rar om jeg sier at jeg liker det ;p? Det er facinerende, og det å se at kroppen ordner alt av seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også begynt å få blank vaske. hvis jeg klemmer litt. spesilt etter en varm dusj... hehe. vet ikke hvorfor.

men uansett, du som skrev om tykk hvit greie. -det kan være talg som er vanlig.

eller hvis du har hatt piercing i brystvortene er det noe som kommer til alle med eksta hull. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det bare jeg som syns det er ekkelt?

Har kun skjedd en gang og jeg syns det var helt forferdelig... Enda en ting jeg ikke har kontroll over.. Har vent meg til all utfloden, men nå ska det liksom komme enda mer ut en annen vei... Sliter med å se væske piple ut av alle andre steder nå.. Alt minner meg om puppene mine.. Mannen min tok en tatovering her for ikke så lenge siden og desinfeksjonsflaska lakk... Bare det fikk det til å vrenge seg inni meg.. Håper jeg får en annen følelse før vesla kommer for dette syns jeg var litt skremmende.. Ikke venta jeg en sånn reaksjon fra meg selv heller.. Har blitt redd for at om jeg syns dette er ekkelt vil jeg kanskje bli helt frastøtt av det å amme og det vil jeg virkelig ikke oppleve....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...