Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 trodde ikke det var mulig.men da vi kom hjem fra pinsetur igår,hadde noen stjålet tvillingvogna vår,som sto inni oppgangen.går det an å synke lenger ned,enn å gå med en stjålet vogn.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #3 Skrevet 2. juni 2009 Sjekk på finn.no om den er til salgs der. Større sannsynlighet for at noen har tatt den for å selge den enn å bruke den. Jeg ville også gått litt rundt og sett om den står et sted, sånn tilfelle noen har tatt den med seg på vei fra vorspiel på vei ut på byen eller noe.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #4 Skrevet 2. juni 2009 har vært rundt hele bydelen snart.det bor ikke så mange i oppgangen,så at noen har tatt den med fra vorspiel er utelukket.har sjekket på finn.no.der er den ikke enda iallefall.jeg blir så forbanna på folk som gjør sånt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå