Gå til innhold

noen har stjålet


Anbefalte innlegg

Skrevet

trodde ikke det var mulig.men da vi kom hjem fra pinsetur igår,hadde noen stjålet tvillingvogna vår,som sto inni oppgangen.går det an å synke lenger ned,enn å gå med en stjålet vogn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utrolig kjipt !! :-(

Skrevet

Sjekk på finn.no om den er til salgs der. Større sannsynlighet for at noen har tatt den for å selge den enn å bruke den. Jeg ville også gått litt rundt og sett om den står et sted, sånn tilfelle noen har tatt den med seg på vei fra vorspiel på vei ut på byen eller noe.

Skrevet

har vært rundt hele bydelen snart.det bor ikke så mange i oppgangen,så at noen har tatt den med fra vorspiel er utelukket.har sjekket på finn.no.der er den ikke enda iallefall.jeg blir så forbanna på folk som gjør sånt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...