lille prikken Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 Etter fire år med prøving, tre mislykkede ivf og icsi forsøk, tre operasjoner og mange tunge stunder testet jeg i dag positivt....og dette har vi klart på egen hånd!!!! jeg skulle snart i gang med et fryseforsøk, men har kjent meg litt uggen og trøtt i det siste. Nå er vår lille spire 3 uker og vi håper så inderlig at alt skal gå bra. Det er håp for alle som prøver:)
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 2. juni 2009 #2 Skrevet 2. juni 2009 gratulerer så masse!!! det var virkelig fortjent!! nå skal det gå bra for deg skal du se;) krysser alt for deg lille prikken:)begynner på sprøyter i morgen selv...var hos hausekn idag:) masse lykke til med voksende mage;)
Mazza** Skrevet 2. juni 2009 #3 Skrevet 2. juni 2009 Så utrolig hyggelig lesning Det er flere og flere som allikevel klarer det selv etterhvert... Gratulerer såå mye!!
sailor m1+2prinsesser :-)) Skrevet 2. juni 2009 #4 Skrevet 2. juni 2009 waow så fantastisk!!! lykke til og gratulere!!! det er så herlig når noen av oss slitere får det til. for oss tok det tre år å seks behandlinger. vi fikk en velskapt datter for 2 år siden. nå er vi igang med tredje og siste fryseforsøk for å få søsken.... og jeg tror faktisk det går.... klem
Lie79*har blitt mamma* Skrevet 3. juni 2009 #5 Skrevet 3. juni 2009 Gratulerer:-))) Så morro å høre om slike solskinnshistorier! Krysser fingrene for at det går bra for dere:) Kan jeg spørre om hva som er årsaken til at dere har måttet ha IVF? Ser dere har hatt icsi, så regner med at mannen din har litt problemer, men er det noe mer i tillegg? Masse lykke til!
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 4. juni 2009 #7 Skrevet 4. juni 2009 Jeg sitter med et stort mirakel barn her hehe 5 mnd til fredag.. han kom etter 11 år og 4 ivf forsøk, ventet på det 5. Så kom han på egenhånd gitt når jeg minst ventet det.. hihi.. som jeg sa til meg selv hele tiden dette er meningen!!! og det var det og frisk og fin gutt kom på nyåret. Gled deg!!! masse grattis og nyt det ))))
Konemor 69 Skrevet 4. juni 2009 #8 Skrevet 4. juni 2009 Gratulerer så masse og lykke til videre. Jeg har tvillingjenter på vel to år og har hatt 8 forsøk på å få dem. Nå er jeg også gravid med en hjemmelager spire og er i dag 17+3. Mirakler skjer.
Rose69 Skrevet 4. juni 2009 #9 Skrevet 4. juni 2009 Lille prikken, dette er HERLIG lesing!! Dette liker vi å høre. Massssssssssse lykke til videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå