Trønderbærta Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 Han var ca 1 kg, ble tatt med keisersnitt i dag pga av stort vekstavvik, så jeg krysser alt jeg har for at gutten er og blir frisk, og at han skal vokse og bli "stor". Hva kan jeg kjøpe i barselgave til min stesøster, som har ei litt tung og vanskelig og uttfordrende tid foran seg??
giggsi Skrevet 2. juni 2009 #2 Skrevet 2. juni 2009 Jeg har ei jente som er født i uke 27 og veide 630 gr. Hun er i dag 10kg og 78 cm. Er snart 20 mnd. Jeg satt veldigt pris på et lite gullhjerte jeg fikk til lille på sykehuset og et lite hjemmestrikka ullpledd. Og jeg satt pri på da jeg fikk hjemmelaget mat av mamma da hun kom på sykehuset. Etter noen uker er mann litt lei av samme maten hele tiden. Hvilken uke er han født i? På hvilket sykehus?
<3 Legoland <3 Skrevet 2. juni 2009 #3 Skrevet 2. juni 2009 Gratulerer... Da jeg var i samme situasjone så ønsket jeg meg ikke ting. Men støtte, hjelp... For mamman må nok sikkert være mye på sykehuset i tiden fremover. Da trenger hun/de hjelp til praktiske ting i huset f.eks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå