lini57 Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 Hvilken bilstol har dere valg til det lille nurket?? Usikker på om jeg skal kjøpe nytt, det jeg har er seks år, etter 2 eldre søsken!!! Det er jo så mye ute på markedet,,, har sett på ettt fra besafe(sleep)
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 2. juni 2009 #2 Skrevet 2. juni 2009 Vi har kjøpt Römer Britax Baby Safe SHR... er setet 6 år gammelt vil jeg ikke anbefale å bruke det for plasten på seter har en levetid på 5-6 år. Etter det kan plasten bli sprøere og ikke gjøre like god nytte ved en eventuell kollisjon / bråbrems!
♡ JuniBolle 09 ♡ Skrevet 2. juni 2009 #3 Skrevet 2. juni 2009 Vi har kjøpt samme som Pike27... med isofix base.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 3. juni 2009 #4 Skrevet 3. juni 2009 Ja, selvsagt med isofix-base! ;-) Til HI: Ja, det Izi Sleep skal være et veldig godt sete! Det er tungt, men kommer godt ut i tester og barnet sitter veldig godt! Og fordelen er at du kan legge det ned! (utenom mens man kjører)
Juni prinsesse Skrevet 3. juni 2009 #5 Skrevet 3. juni 2009 Det ble gjort en stor test av bilstoler den 28 mai i år, av det tyske svaret på NAF... Har ikke sett resultatene. Men jeg fikk vite det av de som jobber på Barnas Hus, så det går kanskje an å gå innom der. De fortalte og at de skal ha kampanje på bilstoler 8 juni, så hvis du kan er det kanskje lurt å vente... ;o)
reserbolla - mamma til 2 Skrevet 3. juni 2009 #6 Skrevet 3. juni 2009 Vi har kjøpt maxi cosi med base
skilt Skrevet 9. juni 2009 #7 Skrevet 9. juni 2009 Vi har også kjøpt britax römer baby safe, og tror vi blir fornøyd med det Ville jo ha isofix base, men det gikk visst ikke an i bilen vår... Teit at de lager et system som en bare kan bruke om en har helt ny bil omtrent...!
3 fantastiske små :) Skrevet 10. juni 2009 #8 Skrevet 10. juni 2009 Har kjøpt britax römer baby safe vi også. er d sete som kommer best ut i test, Har vunnet flere tester. Du får den med beltebase også, jeg kjøpte d for en mnd siden. Jeg er veldig fornøyd med den løsningen, og stolen sitter veldig godt og fast festet, mye bedre enn uten base. Har hatt graco m/base til de andre 2, ikke så fornøyd med den. Gleder oss bare til babyen kommer ut nå, 8 dager til termin : )
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2009 #9 Skrevet 30. juni 2009 Vi har kjøpt ny Maxi Cosi med base. Veldig fornøyd så langt. Lillemor sovner tvert hun kommer i setet:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå