Gå til innhold

BILSTOL!!!!


lini57

Anbefalte innlegg

Hvilken bilstol har dere valg til det lille nurket??

Usikker på om jeg skal kjøpe nytt, det jeg har er seks år, etter 2 eldre søsken!!!

Det er jo så mye ute på markedet,,, har sett på ettt fra besafe(sleep)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har kjøpt Römer Britax Baby Safe SHR... er setet 6 år gammelt vil jeg ikke anbefale å bruke det for plasten på seter har en levetid på 5-6 år. Etter det kan plasten bli sprøere og ikke gjøre like god nytte ved en eventuell kollisjon / bråbrems!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, selvsagt med isofix-base! ;-)

 

Til HI: Ja, det Izi Sleep skal være et veldig godt sete! Det er tungt, men kommer godt ut i tester og barnet sitter veldig godt! Og fordelen er at du kan legge det ned! (utenom mens man kjører)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble gjort en stor test av bilstoler den 28 mai i år, av det tyske svaret på NAF... Har ikke sett resultatene.

 

Men jeg fikk vite det av de som jobber på Barnas Hus, så det går kanskje an å gå innom der.

 

De fortalte og at de skal ha kampanje på bilstoler 8 juni, så hvis du kan er det kanskje lurt å vente... ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har også kjøpt britax römer baby safe, og tror vi blir fornøyd med det :) Ville jo ha isofix base, men det gikk visst ikke an i bilen vår... Teit at de lager et system som en bare kan bruke om en har helt ny bil omtrent...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt britax römer baby safe vi også. er d sete som kommer best ut i test, Har vunnet flere tester. Du får den med beltebase også, jeg kjøpte d for en mnd siden. Jeg er veldig fornøyd med den løsningen, og stolen sitter veldig godt og fast festet, mye bedre enn uten base. Har hatt graco m/base til de andre 2, ikke så fornøyd med den.

 

Gleder oss bare til babyen kommer ut nå, 8 dager til termin : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Vi har kjøpt ny Maxi Cosi med base. Veldig fornøyd så langt. Lillemor sovner tvert hun kommer i setet:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...