Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det med dere og oppblåst mage?

Jeg kan være veldig oppblåst et par dager og mindre oppblåst andre dager. Varierer veldig. Akkurat som oppblåstheten forsvinner litt.

F.eks: lørdag og søndag var jeg veldig oppblåst. I går og i dag er jeg mindre oppblåst.

Jeg har i perioder mye luft, som ikke lukter like godt. Men den må ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her - har måtte bevist bytte bukse på jobben,da magen føles hoven og oppblåst.. Må ofte på do bare for å slippe ut luft.

Forrige graviditet (for syv år siden) var ikke dette noe problem. Men - da kastet jeg opp nesten kontinuelig de første 4,5 månedene....Tro meg, jeg foretrekker å leve med litt luftplager framfor den evige kvalmen og oppkasten.

Lykke til!

Skrevet

Hei!

Jeg,også...,men så er magen min ofte litt rar og..

Sliter litt mer med fordøyelsen nå enn ellers,men,men-alt går!

Skrevet

Henger meg på her.

Utrolig oppblåst - særlig utover dagen. Skikkelig kjiipt og udelikat vil jeg si. Og så vanvittig dårlig fordøyelse. Jeg er helt desperat her. Prøver å spise fiber, drikke masse vann, drikke biola, spise loppefrø; you name it. Men ingenting funker. Jeg ser ut som jeg er gravid i 8 måned til tider - og det er krise!!! Tips mottas. Prøver å bevege meg også, men jo mer full og oppblåst jo mer ubehagelig blir det. Hjelp! Eneste trøst er at dere andre har lignende problemer. Men det er igjen veldig godt å vite. Noen som har tips til f.eks noen te en kan drikke for fordøyelses plager?? Jeg tar imot alle råd med ærbødig takk!!!

Skrevet

Hei hei, må si jeg kjenner meg igjen i det dere skriver... :-)

Jeg drikker nå en kopp med Kamomillete om morgenen, og føler meg mye bedre. Forstoppelsen er borte!! :-)

Smaker ikke så godt, men gjør veldig godt!! :-)

Lykke til!!

Skrevet

Godt å høre at flere har det som meg.

Fordøyelsen har vært oppe og ned hos meg. Noen dager har jeg fått gjort litt hver dag, andre dager har det stoppet opp i 2-3 dager. Det er når det har stoppet opp litt, at den verste oppblåstheten viser seg.

Jeg blir som oftest oppblåst etter middagen og det varer til jeg legger meg. Neste morgen er jeg mindre oppblåst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...