Nummer 3 kom i november :) Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 Jeg har ikke hatt det med de andre to, men nå har jeg så vondt bak på "halebenet" og nedover baksiden på beina liksom på en måte ...
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 2. juni 2009 #2 Skrevet 2. juni 2009 Tror det kan være et tegn, ja... Hos meg så beveget det seg etterkort tid fram mot symfysebenet også...
gizmo78♥ har fått baby:-) Skrevet 2. juni 2009 #3 Skrevet 2. juni 2009 Slenger meg på her jeg og da jeg lurer på det samme... har de siste dagene hatt vondt langt inni korsryggen..mest på venstre side... kjennes ut som mensen smerter som går "rett igjennom" kroppen.... litt bekymret...... men kanskje det er starten på bekkenløsning. Har veldig svai rygg i utgangspunktet. Er 20+6 i dag.....
Bomsedeisi Skrevet 3. juni 2009 #4 Skrevet 3. juni 2009 For meg kjennes bekkenløsning slik: Vondt i korsryggen og på begge sidene (hoftene), en "brennende" smerte ned i mellom beina. Kjenner ofte at hoftene blir litt "løse" og dette gjør VONDT. Har problemer med å snu meg i senga, komme meg opp fra sofa, stol ol. + Merker at på morgenen + etter litt aktivitet på dagen så har jeg problemer med å gå normalt pga. smertene. Dette er mitt 3 svangerskap og bekkenet har blitt verre og verre, er bare i uke 13 nå, men bekkenet er ille allerede.
Gunn og Gutta Skrevet 3. juni 2009 #5 Skrevet 3. juni 2009 Jeg syns det kjennes ut som om jeg er i ferd med å gå i oppløsning fra hofta og ned når det er skikkelig ille, at bena er i ferd med å dette av på en måte.....er det det du mener med at hoftene blir litt "løse" Bomsedeisi?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå