Nummer 3 kom i november :) Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 Jeg har ikke hatt det med de andre to, men nå har jeg så vondt bak på "halebenet" og nedover baksiden på beina liksom på en måte ...
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 2. juni 2009 Forfatter #2 Skrevet 2. juni 2009 Auaua, har faktisk vondt nedover høyre "rumpe-del"... VONDT jo
Leandermamma Skrevet 2. juni 2009 #3 Skrevet 2. juni 2009 Smertene kan være forskjellig fra person til person, men jeg har/hadde det sånn som du beskriver det. Kunne nesten ikke gå til slutt ( ble veldig ille på kort tid), men etter 1 behandling hos manuellterapeut, er jeg nå mye bedre.
3småtroll♥ Skrevet 2. juni 2009 #4 Skrevet 2. juni 2009 Ikke lett å beskrive og det kan "sette" seg forskjellige steder fra person til person og fra gang til gang. Med 1. graviditeten min trodde jeg at jeg hadde skadet halebenet når jeg datt i slalombakken...Støl og vondt i halebenet! Mange får også vondt nedover låra. Jeg hadde vondt for å sitte lenge i samme stilling- feks i bil. Fikk også mer vondt hvis jeg feks støvsuget eller måkte snø. Ta en tur til legen-greit å få sjekket det;)
"Frostpinnen" Skrevet 2. juni 2009 #5 Skrevet 2. juni 2009 Oppleves nok veldig forskjellig fra person til person men hos meg så syns jeg smerten beskrives godt med følelsen av å dumpe ned på en sykkelstang hehe nesten 9 månders helvete! Ellers så var ryggen og halebeinet veldig vondt samt at jeg "klikket" når jeg bevegde meg om det sier deg noe??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå