togutter Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 har både idag og i går hatt mer som mens-smerter som varer noen minutter, så blir de borte også kommer de igjen etter en liten stund. Så blir jeg kjempekvalm, og føles ut som jeg må på do og bomelomme... Hva i alle dager kan dette være? Er 33+4 og det er masser av liv i magen min.. Føler meg ellers i topp form.
med nr 3 i magen Skrevet 2. juni 2009 #2 Skrevet 2. juni 2009 har det akkurat som deg..begynte i dag. å har hatt det litt mer nå til kvelds. blir litt smånervøs. er bare 32+0 jeg så, men dytter denne
togutter Skrevet 2. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2009 lurer på om det kanskje er kynnere? Men jeg får ikke hard mage..?! Rare greier altså.. Får bare tro at junior holder seg inne minst 4 uker til!!
Lykke X 4 Skrevet 2. juni 2009 #4 Skrevet 2. juni 2009 Sikker på at det ikke er begynnende rier du har? De kjennes gjerne ut som menssmerter i starten. Kan være kynnere også. Men det er greit å utelukke at det ikke er rier, siden du er i uke 33. Kan det kanskje være en ide å ringe føden og snakke med de? Masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå