Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare lurer på hvor dere kjenner mest bevegelser og spark hen nå??

Jeg føler bare i trusekanten og under navelen enda,har gjort det fast siden uk 18 nå.

Sitter han tror dere??

Jeg har en liten følelse av det nemlig..hvis ikke hadde jeg vel vært nødt til å kjenne spark andre steder/høyere på magen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei=)

Din lille spire sitter sikkert, eller så liker han seg vel der nede og ligger på tvers=) Du skal nok se han turner rundt og snur seg mange ganger før han kommer ut, så ribbeina dine er neppe trygge så lenge :P

Jeg er også i uke 26. Her sparkes det hele tiden, har en liten turbo her inne... Sparker mest fra ca 2 cm under navlen og oppover, mest på venstre side men også litt på høyre. I dag tror jeg han var på tur ut navlen min, makan til buldringer inni der =)

Jeg har vært på tre ultralyder, og alle tre gangene har de sagt at han ligger med hode ned, så da skjønner jeg jo på en måte litt mer av sparkingen. Uansett hvordan han ligger er det jo koseli me litt turn=)

Det skal sies det kke bestandig er like koselig med et lite babyhode om kontinuerlig stanger på blæren, og jeg kan bare tenke meg at det blir værre :P

Skrevet

Jeg kjenner oxo bare der mede.. men merket at han flyttet på seg støtt og stadig...men nå er det bare der nede jeg merker det... 3d ul på torsdag så da får jeg jo greie på åssen han ligger...

Skrevet

Jeg har det på samme måten..er i uke 26, og kjenner bevegelser og spark nedenfor navlen og helt ned til trusekanten som regel. Har stusset litt på dette selv, for de begynner vel å bli ganske "lange" nå? Har liksom ikke helt forstått hvorfor det bare er der nede, men kanskje han sitter som du sier ja? :)

Skrevet

hm..håper ihvertfall han snur seg da..

jenta mi satt også,det fikk vi bekreftet på ekstra UL i uke 25.Og hun satt faktisk hele tiden. Skulle egentlig føde henne i seteleie pga bredt (!!!!) bekken men pga misfarget fostervann og kjemp urolig hjerterytme ble det hastekeisersnitt!!

Ønsker ikke en sånn runde til så krysser fingrene for at han snur seg etterhvert!!!

Skrevet

Jeg kjenner spark over alt jeg. Er 26+1 i dag. Akkurat når jeg satt og leste dette så sparka babyen hardt mange ganger . Kjente det vel 10 cm til venstre og 5 cm over navlen. Kjenner som regel spark mest på venstre side, men ofte på begge sider samtidig (hodet som stanger i andre sida?).

Skrevet

Jeg er også i uke 26,kjenner det på begge sider.Har også sett det fra utsiden.Magen sto liksom ut til høyre en 5 min tid.Sprøtt.Men kommer jo ann på hvordan barnet ligger.Og kansje ut i ffra livmoren.Snart snur den sikkert seg så du merker det ellers.

Skrevet

Er i uke 26 jeg også :) Lilljenta sparker alle veier men har helt klart til nå sparket nedover mest. Hardest den veien men i går var det alle veier samtidig synes jeg, hele kvelden.

Jeg trur hun snurrer rundt som bare det i magen. De har ganske god plass fortsatt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...