Babyfacepsycho Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 Hei, Jeg mener vel det må være minst to, antakeligvis fem år reklamasjonsrett på en slik feil, og mener det absolutt er en reklamasjon. Du kan ikke lime isoporen, men må kassere setet og få et nytt. Med vennlig hilsen Dette er svaret jeg fikk fra trygg trafikk. Skal oppdatere igjen når jeg vet noe mer om hva som skjer i saken videre. Tenkte ringe brio imorgen. =) Her er forresten det jeg skrev i eposten til dem. Vi tok av trekket på våres brio zento stol idag, for og vaske det da vesle hadde tissa gjenom. Fant da at isoporen på ene siden var helt løs.! Det er jo tre isopor biter, en i ryggen og en på hver side på dette setet. To av dem satt fast men det på ene siden helt løsnet. Hva gjør vi da? Må setet kasseres da eller er det tryggt og bare lime på nytt og bruke sånn? Jeg tenker jo at det kanskje er best og bare kasste det og kjøpe nytt, for det kan vel ikke være tryggt, men har diskutert det litt med flere andre som mener det er tryggt og lime. Hva synes dere? Og er dette normalt at skjer eller kan vi reklamere på setet? Det er vel omtrent 1.5 år bare. Mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå