Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 kan tørke meg flere ganger daglig i ansiktet, og bruker jeg tørkerull blir den gjennomsiktig... Som med fett dere... Når jeg snakker i telefonen er den blank etterpå, og det er ikke svette... What to do??? Det begynte nå i vår, så da slutta jeg med skinoren som jeg bruker for uren hud...
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #2 Skrevet 2. juni 2009 Bruk en fetere ansiktskrem enn du gjør i dag:) Faktisk, selv hvor rart det høres. Huden din er tørr, selv om du opplever den fet. Dette fordi den overkompenserer tørrheten med dette oljelaget
Hufsla Skrevet 2. juni 2009 #3 Skrevet 2. juni 2009 hmm... Jeg bruker ingen ansiktskrem i dag. Jeg brukte skinoren, men plutselig ble jeg helt blank. Har brukt den kremen i ett år nå, likevel kom det så brått.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #4 Skrevet 3. juni 2009 Har noe som kunne hjelpe deg.. det har iallfall vært perfekt for meg. Nå selger jeg produktene selv og har fått prøvd dem før jeg kjøpte da. Mary Kay har en fett absorberende lotion, heter oil mattifier. Den holder huden "tørr" hele dagen. Legges utenpå fuktighetskremen etter at du har renset og stelt huden din.. Finnes sikkert en konsulent nær deg, så kan du få hjelp med både rens og å matte ned huden. Vet hvor ubehagelig det er.. gav seg etter hvert hos meg, var kanskje hormonelt som alt annet ubehagelig
Gjest Skrevet 3. juni 2009 #5 Skrevet 3. juni 2009 jeg tror nok det er den skinoren'en din som må ta skylda. Høres ut som om huden din tror den er kjempetørr og lager masse, masse fett for å kompensere. Ville kjøpt en skikkelig god, nærende fuktighetskrem, gjerne for blandingshud, siden huden din er litt forvirra. Clarins er en serie som er god, ikke testet på dyr og som ikke tar livet av lommeboka.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #6 Skrevet 3. juni 2009 Du er heldig, for de som har fet hud får rynker mye senere enn de som har tørr hud:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå