Gå til innhold

angst for å ringe daten min :(


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Jeg sitter her og skal til å ringe han jeg går ut med, men nå har jeg utsatt det nok, og når han har ringt har jeg latt vær å svare.. Dette høres kanskje veldig dumt ut, og at jeg er veldig barnslig MEN....

 

Jeg har angst for å snakke i telefonen med folk jeg ikke har snakket mye i telefonen med før, + han prater engelsk ( fra UK, men jeg har selv bodd der lenge) og vi har omgått mye og han har jo hørt meg prate, og jeg har litt problemer med å uttale S-lyden, så jeg synes det blir så flaut om han hører det tydelig på telefonen:(

 

Jeg sitter her med vond mage, jeg vil virkelig ikke ringe ham, men samtidig vil jeg høre stemmen hans, og vi bor litt langt vekke fra hverandre.. Er jeg helt barnslig her nå??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe. I .iiting here and want have .ex.:-)

Skrevet

frekk du er da:(

Skrevet

hehe... .orry da, men kunne ikke dy meg da du hadde problemer med S-lyden:-) Du har da ikke noe å være redd for, .å bare .lapp av du .øte venn:-)

Skrevet

umm ok, greit å vite at det finnes folk som VIRKELIG har problemer ;)

Skrevet

herregud stakkars da, ikke noe å mobbe noen for!

Skrevet

uff,føler med deg,vet hvordan du har det. Jeg har det også sånn til tider,angst for å snakke med enkelte folk... ta deg ett galss vin og prat hehe,det har jeg gjort en gang hehe,og jeg prata som bare det :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...