Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 Jeg har det enda, og det er 6 mnd siden jeg fødte nå. Kjenner det ikke hver dag, men ofte nok! Føles som om hele underlivet blir fylt med blod og presser liksom...
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #2 Skrevet 2. juni 2009 Må bare legge til at jeg har knepet hver eneste dag.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #3 Skrevet 2. juni 2009 Hadde det vel et par uker etter fødslene. 6 mnd er lenge, hadde tatt en prat med legen da ja.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #4 Skrevet 2. juni 2009 Da bør du ta kontakt med sykehuset der du fødte eller legen din. Jeg leste et skriv som ligger på Haukeland sykehus sine nettsider om at dersom man fremdeles føler nedpress 6 md etter fødsel skal man ta kontakt for utredning. Og her er linken til det: http://www.helse-bergen.no/NR/rdonlyres/evzvtze5mjluy7lhafk73qt37jhygdehxbbvrqeid25jj2romcc4jxd545tww2ox3osjdgkcgnoxcd/Kjrebarselkvinne.doc volia!
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #5 Skrevet 3. juni 2009 Sjekk det ut hos legen... Det kan være hemoroider. Jeg fødte for to mnd siden og hadde veldig nedpress. Jeg måtte inn til 2 ganger til utskraping pga massive blødninger og jeg gikk med konstant nedpress når jeg sto oppreist.og selv etter det kjenner jeg det pga innvendige hemorider som kom etter fødselen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå