Sarah & Marcus mamma Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 Jeg har de siste 2-3 årene ikke vært så veldig plaget med allergi. (har allergi mot flere typer trær og gress) Men i år kjenner jeg det for fullt... Tett i hodet, tørre, rennende øyne, rennende nese og føler meg ikke opplagt i d hele tatt... føler veldig at jeg trenger noe for å kunne fungere normalt...;-) men er jo veldig skeptisk til å ta medisiner... har hørt at noen allergi medisiner er trygge... men hva sier dere?
mirre78 Skrevet 2. juni 2009 #2 Skrevet 2. juni 2009 Helt ælig så er det ikke alle som har et valg.... I år har vært det værste året med allergi ever for meg.... Pleier å få tre ampuller med kenacort intramuskulært inntil fire ganger iløpet av året, og kortison tabletter akutt... Og det er et vanlig år... I år går jeg på pollaremin allergi tabletter og Nasonex nesespray. Fikk mer medisiner for et par uker siden, da jeg ikke fikk puste noe særlig mer... Allergien gikk ut over astmaen... Får litt medisiner mot astmaen nå. For sikkerhet skyld har jeg begynt å få eksem (noe jeg bare har hatt tendenser til tidligere) og skal til legen i morra.. Det klør noe helt j¤#&/ har ikke turt å bruke noen verdens ting. Jeg vil jo egentlig ikke ta noen medisiner jeg heller, men jeg må puste. Det skal sies at jeg stort sett holder meg inne. Lufter minimalt, og kun etter at sola har gått ned. Prøver å begrense allergien mest mulig. Problemet er at jeg er så allergisk nå at jeg reagerer på mye jeg vanligvis ikke reagerer på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå