Kulå Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 Har mer eller mindre hatt syke barn siden helga med 17.mai. Da hadde jenta på snart 5 vannkopper, var heldigvis ikke så veldig syk, nøyaktig to uker senere fikk snuppa på 9 mnd vannkopper og har vært en god smule verre en søsteren. Og når hun er på bedringens vei så er det jhammen meg storbror på 9 sin tur, heldigvis ikke vannkopper da, men feber, hodepine, sår hals. Jaja, satser på at vi holder oss friske en laaaaang stund etterpå...
alvis Skrevet 2. juni 2009 #2 Skrevet 2. juni 2009 Uff da! Det er slitsomt med syke barn. Gutten min på snart 4 år hadde 39,7 i feber da jeg hentet stakkaren fra barnehagen idag. Han sovnet med en gang så jeg fikk ikke gitt ham Paracet. Nå istad da jeg skulle sjekke ham lå han på gulvet på rommet sitt og såg ettter noen biler. Han trodde han var i barnehagen og var helt borte. Jeg fikk heldigvis i ham Paracet. Håper dere snart blir friske alle sammen! God bedring:)
moota m storebror&lillebror Skrevet 2. juni 2009 #3 Skrevet 2. juni 2009 Ja syke barn (og mann) er veldig slitsomt! Håper dere er friske hele sommeren nå da =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå