Liiiisa Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 kor mykje sviske får dei små?? eg e redd for å gje småtten for mykje, så alt skal berre renne;) hehe.. viss vi tenke ut i fra et sviskemos glas;)
surkål Skrevet 2. juni 2009 #2 Skrevet 2. juni 2009 hei:) jeg har gitt småen et helt glass med sviske mange ganger, men ingen ting "renner" her;) tror det er ganske forskjellig hvordan de reagerer på det, er bare å prøve seg frem:)
månestråle32 Skrevet 2. juni 2009 #3 Skrevet 2. juni 2009 prøv! går nå fort over uansett. jeg har gitt minstemann 1 helt sviskeglass fordelt på frokost og lunsj fordi han var litt hard i magen, og det skjedde ikke særlig mye..... Mens et sviskeglass til hu på 22 mnd, gav skikkelig resultater......
Nagilimia Skrevet 3. juni 2009 #4 Skrevet 3. juni 2009 Det er uansett ikke farlig å gi for mye, og banan har evt motsatt effekt at det binder magen.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 3. juni 2009 #5 Skrevet 3. juni 2009 Vi bruker ofte et halvt glass per dag, men ikke alltid det er nok..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå