~sjiraff~ Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 Sånne med karamell smak e.l. Og noen som vet om det finnes tynne sjokoladestenger som er 10-15 cm lange? Hva annet godteri er eventuelt tynnestenger? Help help!!
2tette:april06&juli07tante 08 Skrevet 2. juni 2009 #2 Skrevet 2. juni 2009 Sånne snører har dem vel på sånn som cc-mat,meny og mega kansje?? Nei kommer ikke på noe annet godteri i stenger.. Men det er bare å smelte litt sjokolade og ha det i et kremmerhus å klemme ut hvor tynne og lange stenger du trenger. Trenger du litt tykkelse så rull ark i det tykkelsen du skal ha,og hell i sjokissen... Da er det lett å bruke det dronningsjokoladen du kjøper i pose som skal smeltes i varmt vann.Den stivner også veldig fort... Legge det kaldt å la det stivne. klar til bruk;) Da lønner det seg å klemme det ut på plast kansje for det løsner vel fortest av det,,.. Jeg er av typen som elsker å eksperimentere,så er det noe jeg ikke finner i butikken så pleier jeg å finne en løsning etter noen stygge ord Lykke til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå