elisabetten Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 Har den siste uken hatt vondt i lysken når jeg går, kun på høyre side. Det er ikke vondt så lenge jeg sitter eller ligger, kun når jeg står og går. Værst i trappene. Noen som vet hva dette kan være? Er i uke 14.
snuffe Skrevet 2. juni 2009 #2 Skrevet 2. juni 2009 Bekkenløsning. Eller noe helt annet. Forhåpentligvis sistnevnte. =) Om det ikke går over kan det være greit å ta en tur til legen og evt få henvisning til fysioterapi.
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 2. juni 2009 #3 Skrevet 2. juni 2009 Bekkenløsning, eller som jeg leste i et gravidblad/gravidbok eller hva det nå var: at det ikke var uvanlig å få vondt i lysken på den tiden av graviditen. Man kunne få skikkelige smerter Jeg har også opplevd å ha vondt i lysken en liten periode, men nå kjenner jeg ingenting. Er 21+5.
elisabetten Skrevet 2. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. juni 2009 Var litt redd for at noen ville nevne bekkenløsning ja... Huff. Håper det er bare senene som strekker seg, men dette er barn nummer to da så de skal være litt elastiske fra første barn. Vi får se, gir det noen dager til før jeg kontakter legen tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå