nordlyset med 1suprise + spire Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 Drar dere alene eller begge 2?
Mamma til to skjønne gutter Skrevet 2. juni 2009 #3 Skrevet 2. juni 2009 Hei, jeg jobber i barnehage. Det er mest vanlig at bare 1 er på tilvenning, men det hender at foreldre bytter på dagene, slik at begge får et innblikk i dagen til barnet.
tante grusom master of law Skrevet 2. juni 2009 #4 Skrevet 2. juni 2009 Vi var der begge to alle dagene.
nordlyset med 1suprise + spire Skrevet 2. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. juni 2009 eller pappan/mamman Mannen min var på tilvenningen i dag, og tenkte jeg skulle dra alene med han i morgen. Vi fikke beskjed om å komme i 10 tiden, så det gjorde mannen min, men de ble sendt hjem bare 1,5 timer senere pga av at da skulle de andre barna spise. Er dette vannlig?
Gjest -<<- Skrevet 2. juni 2009 #6 Skrevet 2. juni 2009 Ganske vanlig med bare et kort besøk første dag, litt lenger og kanskje litt tid uten mamma/pappa andre dag og lenger tid uten mamma/pappa og gjerne at de i barnehagen legger/tar opp tredje dag. Men dette tilpasses jo vanligvis til ungen og hvor fort han/hun virker komfortabel.
nordlyset med 1suprise + spire Skrevet 2. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 2. juni 2009 oki. Takk for svaret:) Han som er styreleder der hadde sagt at vi skulle være der ca halve dagen dvs 3-4 timer med poden første dag, men hun som er vår kontaktperson sa at de måtte dra. Jeg syntes det var litt rart iom at han skal være alene i barnehagen over en kortere periode 1 morgen.
tre små... Skrevet 2. juni 2009 #8 Skrevet 2. juni 2009 første dagen var vi der begge to (ca 2 timer.. dro før lunsj) andre dagen var bare en av oss der..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå