Gå til innhold

krem mot strekkmerker

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen her som har prøvd en krem mot strekkmerker som faktisk virker?? den fra tv shop f.eks, (rejene??)? har massssse strekkmerker, så alle råd tas imot med takk....:)

Videoannonse
Annonse
Gjest I og lillegutt
Skrevet

Hehe, jeg så den på tvshop her en dag. Hadde sååå lyst til å bestille, men fant ut at den sikkert ikke funker. Gøy om noen har prøvd den :)

Skrevet

Bruker den fra Dr Greve og den hjelper ikke. Så tror ikke på noen vidunderkur nei.

Skrevet

jeg også kunne tenke meg å prøve den.., ser ut som et veikart på magen;) blir badedrakt i sommer! men har også hørt noe om strekkmerkebehandling på bailine. Noen som har prøvd det?

Skrevet

hvordan skal en krem kunne få vekk strekkmerker? det er jo rett og slett umulig. det hadde jeg ikke brukt penger på å prøve.. sånn er det desverre... hadde det vært så enkelt hadde vell alle gjort det..

Skrevet

den ser jo så fantastisk ut på tv shop reklamen, så må jo være noi det....eller??? hadde vært fantastisk om det var noe som kunne jevne de ut litt ihvertfall??

Skrevet

Clarins har en også... om den virker eller ikke vet jeg ikke, men er en god krem... så for velvære om ikke annet! Og virker den på strekkmerker så er jo det et pluss da! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...