Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 Sexlysta mi er skikkelig på bånn for tiden. Jeg har IKKE lyst i det hele tatt. Har sex med mannen til tross for dette for det blir jo helt feil å totalt nekte føler jeg. Men da blir jeg jo aldri kåt det er jo godt men den kåthetsfølelsen er helt borte. Vi har ikke like mye sex som vi pleide så jeg har jo fått noen klager. Jeg har sagt til han at sexlysta mi er borte. Han vil gjerne vite hvorfor. Men jeg har ingen grunn å gi han, for jeg aner virkelig ikke selv. Hverdagen min er normal, går på skole, litt stressa for tida men ikke noe mer stressa enn ellers i året. Går på medisiner som har bivirkning at jeg kan få nedsatt sexlyst men de har jeg gått på i snart 3 år så rart at den bivirkningen plutselig skal dukke opp nå, eller hva? Synes det er skikkelig frustrerende selv jeg, for jeg VIL jo ha lyst på sex, men jeg har ikke lyst på det rett og slett. Noen som skjønner hva jeg mener? Mannen tror jo det verste, at nå har jeg ikke lyst på han lenger, at nå har jeg kommet til DET stadiet i forholdet. Men det stemmer jo ikke! Jeg elsker han jo overalt på jord, men har ikke lyst på sex rett og slett. Jeg blir gal av meg selv!!! Vi kan ha laaangt forspill hvor kun jeg får tilfredsstillelse og kan nyte det, men blir ikke kåt! Noen råd her?
moota m storebror&lillebror Skrevet 2. juni 2009 #2 Skrevet 2. juni 2009 Jeg har egentlig ikke noen råd til deg, men jeg hadde det likt. Plutselig hadde jeg ikke lyst lenger. Hadde også lyst å ha lyst, men fikk det ikke til. Det var godt når vi holdt på, og ble jo med etterhvert, men det var ikke mer enn det.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #3 Skrevet 2. juni 2009 Har det på samme måte. Har ingen råd. Orker ikke sex og har en mann som er fantastisk og har godtatt dette ett par år. Nå begynner han å stille spørsmål, jeg har ingen svar :-(
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #4 Skrevet 2. juni 2009 Off så trist hva skjer med oss liksom?? Jeg er jo ung, jeg kan ikke miste sexlysta nå så tidlig i livet. Håper det er en fase som går over. Han har holdt ut et par år med dette ja, dette har vart noen måneder og kan ikke se for meg å ha det sånn i flere år. Det tærer på forholdet desverre. Ikke for min del, altså jeg VET jo at dette ikke handler om mannen min og at han gjør noe feil. Men det tror jo han! At det er noe galt med han.. H.I
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå