:)venter jente nr 2 Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 har ei på 16 mnd,ønsker å starte på nestemann i sommer. kjenner ingen som har 2 tette, så da spør jeg her:)
Gjest Skrevet 2. juni 2009 #2 Skrevet 2. juni 2009 Jeg synes det er supert :-) Men om din er 16 mnd nå og du ikke skal prøve før ut på sommeren så blir jo ikke dine så veldig tette da (er under 2 år som regnes som 2 tette). Vi har 23 mnd mellom våres 2 eldste, 2 år og 9 mnd mellom de to neste og nå blir det 2 år og 2 mnd mellom de to siste. Våres to eldste blir 7 og 5 år til høsten og er bestevenner rett og slett, i hvertfall 95% av tiden. Alltid noen å leke med, prate med og sinne på ting med i helger og på ferie.
Lea1977 Skrevet 2. juni 2009 #3 Skrevet 2. juni 2009 Det er vel ikke uten grunn at det heter 2 tette og en badehette :=) Men med to år imellom er veldig vanlig for mine venner og det er helt klart enklere å ha en bleieunge enn to. Du kan risikere at de kommer i trassalderen likt. Men det vil bare tiden vise og så lenge deres forhold er stabilt og bra nå så er det riktig å gjøre det.Hvis ikke så kan det bli en prøvelse uten like.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå