Anne lise og Dennis<3 Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 Jeg er veldig øm i magen, og når jeg klemmer på den så stikker det og gjør rett og slett vondt. Hva er dette? Noen som har det på samme måte? Jeg er redd det skal være noe i veien for det er noen dager siden jeg kar kjent liv. Er 18 uker/ 19 på torsdag.
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 2. juni 2009 #2 Skrevet 2. juni 2009 Har det på samme måte. Og noen ganger når jeg sitter og skal reise meg opp gjør det også veldig vondt, akkurat som at jeg får strekk og må sette meg fort ned igjen... Klemmer på magen så stikker det og gjør vondt ganske så langt ned på magen. Er 20 uker nå, 21 på torsdag. Jeg kjenner liv hver dag nå, men har ikke gjort det før nå de siste dagene, så alt er nok i orden. Men merker jeg blir beskymra.
camillaj81 Skrevet 2. juni 2009 #3 Skrevet 2. juni 2009 Det er nok livmoren som strekker og bøyer og tøyer seg. Kjente dette jeg også ganske ofte når jeg var rundt halvveis, men det var vist helt normalt. Spesielt når jeg reiste meg litt brått. Har det slik enda noen ganger og nå er jeg 36+6
Anne lise og Dennis<3 Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. juni 2009 Tusen takk for svar=) Jeg skal på ul 12 juni så jeg kan høre med de da. Får jeg mere vondt så ringer jeg de bare før, det er ikke vondt i dag så det er nok helt normalt:D Takk igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå