Gå til innhold

Trenger uteleielokale til bryllupsfest i Oslo! Tips?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må være sånn at vi kan stå for mat og drikke selv, og ikke altfor svinedyrt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde det på Disen gård, der er det kjempefint! Gammel, flott bondegård som oser av sjarm, med skjeve tregulv og lysekroner fra fordums tid=) Og, det er kjempebillig, samt at man kan stå for mat og drikke selv- perfekt m.a.o;)

Skrevet

Åj, det hørses fint ut, skal sjekke det ut:)

Skrevet

Ja, flott ikkesant! Hva syntes du? Ligger en del bilder til venstre på siden der..

Skrevet

Kjempefint! Men det er desverre utleid den datoen vi trengte det :( Takk for tips uansett!

Skrevet

Så synd..Ja, det er jo et veldig populært sted, vi bestilte det nesten ett år i forveien, og da fikk vi såvidt karret til oss en helg!

Skrevet

Jeg hadde festen på Bekkelagshuset, kostet 5000kr, Er så utrolig fornøyd med lokalet:) Anbefales.

Ellers kommer jeg på nå i farta Ekeberghuset, Nordstrandhuset, Lambertseter gård, Abildsø Gård...

Jeg har en kjempe liste hjemme over utrolig mange lokaler i Oslo, men er på ferie.

Skrevet

Bydelshus e.l. kunne sikkert vært noe ja! Skal se hva jeg finner:)

Skrevet

"Fjøsen" på Bogstad gård?? Kusina mi giftet seg på et Menighetshus i Frogner området, men husker ikke hva det het...

Skrevet

det heter uranienborg menighetshus tror jeg

Skrevet

Kampen menighetshus, plass til max 50-60 tror jeg, LItt slitt, men pent.

Skrevet

Røa samfunnshus har rimelige lokaler med plass til rundt 80 personer. Det er veldig funksjonelle lokaler, men ikke verdens mest romantiske.

Ellers har jeg veldig sansen for lokalene som tilhører gamle Stabekk kino. Det er jo i Bærum, altså litt utenfor Oslo, men ikke veldig langt :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...