YallaYalla Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 Må være sånn at vi kan stå for mat og drikke selv, og ikke altfor svinedyrt..
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 2. juni 2009 #2 Skrevet 2. juni 2009 Vi hadde det på Disen gård, der er det kjempefint! Gammel, flott bondegård som oser av sjarm, med skjeve tregulv og lysekroner fra fordums tid=) Og, det er kjempebillig, samt at man kan stå for mat og drikke selv- perfekt m.a.o;)
YallaYalla Skrevet 2. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2009 Åj, det hørses fint ut, skal sjekke det ut:)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 2. juni 2009 #4 Skrevet 2. juni 2009 Ja, flott ikkesant! Hva syntes du? Ligger en del bilder til venstre på siden der..
YallaYalla Skrevet 2. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. juni 2009 Kjempefint! Men det er desverre utleid den datoen vi trengte det Takk for tips uansett!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 3. juni 2009 #6 Skrevet 3. juni 2009 Så synd..Ja, det er jo et veldig populært sted, vi bestilte det nesten ett år i forveien, og da fikk vi såvidt karret til oss en helg!
NormaJean Skrevet 3. juni 2009 #7 Skrevet 3. juni 2009 Jeg hadde festen på Bekkelagshuset, kostet 5000kr, Er så utrolig fornøyd med lokalet:) Anbefales. Ellers kommer jeg på nå i farta Ekeberghuset, Nordstrandhuset, Lambertseter gård, Abildsø Gård... Jeg har en kjempe liste hjemme over utrolig mange lokaler i Oslo, men er på ferie.
YallaYalla Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #8 Skrevet 4. juni 2009 Bydelshus e.l. kunne sikkert vært noe ja! Skal se hva jeg finner:)
Bettybu Skrevet 4. juni 2009 #9 Skrevet 4. juni 2009 "Fjøsen" på Bogstad gård?? Kusina mi giftet seg på et Menighetshus i Frogner området, men husker ikke hva det het...
cammiss Skrevet 4. juni 2009 #11 Skrevet 4. juni 2009 Menighetshuset på Frogner er Shafteløkken... http://www.schaftelokken.no/open.html og så har du menighetshuset på Uranienborg som er noe annet- og så har du diverste andre menighetshus-
NormaJean Skrevet 4. juni 2009 #12 Skrevet 4. juni 2009 Kampen menighetshus, plass til max 50-60 tror jeg, LItt slitt, men pent.
Gjest Skrevet 4. juni 2009 #13 Skrevet 4. juni 2009 Røa samfunnshus har rimelige lokaler med plass til rundt 80 personer. Det er veldig funksjonelle lokaler, men ikke verdens mest romantiske. Ellers har jeg veldig sansen for lokalene som tilhører gamle Stabekk kino. Det er jo i Bærum, altså litt utenfor Oslo, men ikke veldig langt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå