Sørlandsperla Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 Trenger hjelp..Ønsker meg en vogn nr. to hvor jeg kan sette bilsetet rett over på understellet. Noen som vet hvilke vogner jeg kan gjøre dette på!? Har sett på Quinny..men er det noen andre? Blir veldig takknemlig for svar..
frøken m/bebis Skrevet 2. juni 2009 #2 Skrevet 2. juni 2009 Det kommer vel litt an på hvilket bilsete man har tror jeg? Jeg ønsker meg en trille som jeg kan sette recaro sete på. Noen som vet???
Jente 25.11.09?? Skrevet 3. juni 2009 #3 Skrevet 3. juni 2009 Hei Emmaljunga har dette systemet, men tror du må ha bilsete deres for å bruke det. Blir litt dyrt da hvis du skal kjøpe vogn, adapter til vognen og bilsete for en vogn nr 2.
strikkemor til 2... Skrevet 3. juni 2009 #4 Skrevet 3. juni 2009 med maxi cosi sete kan du ha quinny, easywalker og bugaboo som jeg vet om.
Sørlandsperla Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. juni 2009 Flott har tenkt litt på maxicosi understell eller Quinny... Tenker å kjøpe det brukt!!Så da får jeg bare lete..
Nangiliama Skrevet 3. juni 2009 #6 Skrevet 3. juni 2009 - Tror du må ha emmaljunga bilsete for dette - og det blei nettopp totalslakta i en test - anbefales ikke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå