Nutta25 Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 har dere opplevd at barnet har samme søvnmønsteret/aktivitetsnivå etter at det ble født?? Har begynt å få en veldig aktiv baby i magen..fra 11 om kvelden og langt utover natta..hehe,syns ikke det skal fortsette etter at han har kommet ut egentlig. ;0)
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 2. juni 2009 #2 Skrevet 2. juni 2009 Det lurer jeg også på Sambo er et skikkelig nattedyr og det samme er min far så lurer litt på om babyen har arvet disse "mørke" genene, he he
VinterSol+2 Skrevet 2. juni 2009 #3 Skrevet 2. juni 2009 neida. ikke førstemann iallefall. hun våknet alltid på kveldene, og sov hele dagen i magen. når hun kom ut snudde det relativt raskt. alle små babyer er jo oppe litt på natten, men etter et par mnd hadde hun en veldig god døgnrytme, egentlig
Mamsebamsen Skrevet 2. juni 2009 #4 Skrevet 2. juni 2009 Neida:-) Min holdt et større leven hver gang jeg la meg, mens han lå i magen. Da han kom ut sov han stort sett i ett, og så ble han påvirket av vår døgnrytme til ganske fort å forstå forskjell på dag og natt. Jeg tror de blir vugget i søvn i magen når mor er våken og i aktivitet. Når mor skal hvile, da passer det fint å strekke litt på beina. De får jo også bedre plass når mor legger seg, enn når mor f.eks sitter sammensunket på en stol.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå