kitty08 Skrevet 2. juni 2009 #2 Skrevet 2. juni 2009 ja det har hun. Har lagt inn en melding paa babyverden :-). sikkert her snart ogsaa;-).
Sunniva78 har to små Skrevet 3. juni 2009 #4 Skrevet 3. juni 2009 Hei hei! Ja nå har lillebror kommet til verden:-) Han ble født 31.05 klokken 06.42, og han var 4085 gram og 52 cm. Etter en fødsel jeg helst ville glemme med førstemann var jeg spent på hvordan det skulle bli denne gangen. Det skulle vise seg å bli en drømmefødsel:-) Etter å ha kjent på uregelmessige tak fra lørdag formiddag, dro vi inn til sykehuset på natta, ca 02.00. Hadde da 3 cm åpning. 4-5 timer senere var han født, og det kun med lystgass. Det hadde jeg IKKE trodd! På slutten gikk det så fort at jm såvidt fikk på seg hanskene og fikk tilkalt barnepleier... 2 timer etter fødselen gikk jeg selv fra føde til barsel, i storform:-) Var på barsel til dagen etter, da dro vi hjem til pappa og storebror. Nå koser vi oss her hjemme, og enda er det uvirkelig at vi har to nydelige små gutter i hus:-) Storebror er så snill og god med den lille, men har nok merket forandringene de siste dagene. Så han krever litt ekstra oppmerksomhet, og tåler ikke så mye. Men vi hadde regnet med en liten reaksjon, og jeg tror det kommer til å gå fort over. Det var en liten "rapport" fra meg, en lykkelig tobarnsmamma:-)
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 3. juni 2009 #5 Skrevet 3. juni 2009 Gratulerer med enda en prins Har han fått navn? *nysgjerrig*
Prinsessemamma x 2 Skrevet 3. juni 2009 #6 Skrevet 3. juni 2009 Gratulerer så mye! Jeg beundrer virkelig dere som er klar for en ny runde allerede nå, altså! Fødte selv i februar 08, og er absolutt ikke klar for nestemann enda.. Kos deg med guttene dine!!!
Lillegull2008&2010 Skrevet 3. juni 2009 #7 Skrevet 3. juni 2009 Gratulerer så masse!! Du fikk førstemann dagen etter meg du og nå har du nr 2 Gratulerer! Og flott at du hadde en drømmefødsel, det satser jeg på hos meg også neste gang!
Gjest Skrevet 3. juni 2009 #8 Skrevet 3. juni 2009 Gratulerer så mye. Fødte i mars 08 og det er helt utenkelig for meg å skulle ha en liten baby nå med min over normalt aktive gutteramp. Men litt misunnelig også :-)
Marit82 Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #9 Skrevet 3. juni 2009 Nei så kjekt da Sunniva Gratulerer med lillebror ! Har han fått navn?
Sunniva78 har to små Skrevet 4. juni 2009 #10 Skrevet 4. juni 2009 Tusen takk alle sammen:-) Lillebror heter Trym:-)
Jewel m/jente får gutt Skrevet 10. juni 2009 #11 Skrevet 10. juni 2009 Gratulerer masse Sunniva78. Her har jeg bare 3 uker igjen, tiden går fort.
Sunniva78 har to små Skrevet 11. juni 2009 #12 Skrevet 11. juni 2009 Bare 3 uker igjen! Klarer du å nyte magen nå siste tiden, eller gleder du deg kun til å bli ferdig? Jeg ble aldri lei av å være gravid, men akk så godt det var å få tilbake kroppen sion igjen:-) Nå kan jeg slenge meg på gulvet å leke med storebror, og jeg har LITT mer energi igjen;-) MAsse lykke til med fødselen, gled deg til å bli tobarnsmor, det er så herlig:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå