Gå til innhold

Hei:-) har litt spm håper noen kan svare.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei jenter:-) jeg finner ikke tråden min så jeg skriver en ny en. Hehe. I dag er jeg 5+4 og herregud så oppblåst:-P hehe. Er det andre som er oppblåst å har svake menssmerter nå tidlig i svangerskapet?:-P er sykt sulten hele tiden føler jeg, noen andre?:-) hehe. Så lurer jeg på om det er mulig med tidlig ul i uke 8,9 for å høre om hjertet banker? Skal til syden en uke når jeg er i uke 9, og vil være rolig og ikke bekymre meg der nede for at spiren har det bra:-) noen med erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heihei :)

Først vil jeg si gratulerer med spire :)

for å svare på første spm ditt : så er jeg ikke så oppblåst, men jeg har mensensmerter.. føles ut som om mensen skal komme hvert øyeblikk, noe den ikke gjør :)

jeg er også sulten hele tiden.. og hvis jeg ikke spiser blir jeg kjempekvalm. så jeg går og spiser knekkebrød stort sett hele dagen :)

når det gjelder tidlig ul så kan du jo høre med legen din om han eller hun kan hendvise deg til ul.. hvis ikke er det en mulighet å ringe en privat klinikk og få ul der. man da koster det jo penger igjen.. litt forskjellig fra plass til plass.. men alt fra 500 - 900 kr kanskje.

Jeg skal på ul i uke 9+6. Det blir privat så jeg må nok betale fra egen lomme.

Håper dette var svar nok :) Også håper jeg du får en fin sydentur ! Kos deg kjempemasse !! :)

Skrevet

Å tusen takk for svar, det er så herligt å kunne snakke om svangerskapet her inne;-) er glad jeg kjenner menssmerter, da jobber det jaffal der nede:-) hehe. Jeg vil helst ha tidlig ul enten om det er privat eller henvisning fra legen:-) jeg bekymrer meg lett serdu, så vil se at alt er bra med spiren før jeg tar ferie:-) hehe. Er dette din første eller? Det er min første gang jeg har en spire inni meg, og jeg føler meg veldig gravid:-) hehe. Når er det normalt å begynne å ta på magen? Jeg har allerede begynnt å beskytte den uten at jeg merker det selv:-) hehe. Samboer som har merket det:-) hehe

Skrevet

Håper du får ul av legen din da. . hvis ikke er det verdt pengene for å få det privat. syns nå jeg. :)

Dette er min nr.2... har en datter fra før av som blir 2 år nå i sommer.

har hatt en spontanabort for ikke så lenge siden.. det er derfor jeg skal ha ul snart for å sjekke om alt er ok... men jeg har jo masse symptomer.. så regner med at alt er bra. Men greit å sjekke for det.

Vet ikke når det er normalt å begynne å ta på magen.. man gjør det nok tidlig uten at man selv tenker over det.

og utover sv.skapet er det jo en måte å få kontakt med den lille på når man får spark tilbake :)

Gled deg masse !! Du har en herlig tid i vente :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...