Håpefull<3 med tubospire;) Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 Hei hei jenter:-) jeg finner ikke tråden min så jeg skriver en ny en. Hehe. I dag er jeg 5+4 og herregud så oppblåst:-P hehe. Er det andre som er oppblåst å har svake menssmerter nå tidlig i svangerskapet?:-P er sykt sulten hele tiden føler jeg, noen andre?:-) hehe. Så lurer jeg på om det er mulig med tidlig ul i uke 8,9 for å høre om hjertet banker? Skal til syden en uke når jeg er i uke 9, og vil være rolig og ikke bekymre meg der nede for at spiren har det bra:-) noen med erfaringer?
Gjest Skrevet 2. juni 2009 #2 Skrevet 2. juni 2009 Heihei Først vil jeg si gratulerer med spire for å svare på første spm ditt : så er jeg ikke så oppblåst, men jeg har mensensmerter.. føles ut som om mensen skal komme hvert øyeblikk, noe den ikke gjør jeg er også sulten hele tiden.. og hvis jeg ikke spiser blir jeg kjempekvalm. så jeg går og spiser knekkebrød stort sett hele dagen når det gjelder tidlig ul så kan du jo høre med legen din om han eller hun kan hendvise deg til ul.. hvis ikke er det en mulighet å ringe en privat klinikk og få ul der. man da koster det jo penger igjen.. litt forskjellig fra plass til plass.. men alt fra 500 - 900 kr kanskje. Jeg skal på ul i uke 9+6. Det blir privat så jeg må nok betale fra egen lomme. Håper dette var svar nok Også håper jeg du får en fin sydentur ! Kos deg kjempemasse !!
Håpefull<3 med tubospire;) Skrevet 2. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2009 Å tusen takk for svar, det er så herligt å kunne snakke om svangerskapet her inne;-) er glad jeg kjenner menssmerter, da jobber det jaffal der nede:-) hehe. Jeg vil helst ha tidlig ul enten om det er privat eller henvisning fra legen:-) jeg bekymrer meg lett serdu, så vil se at alt er bra med spiren før jeg tar ferie:-) hehe. Er dette din første eller? Det er min første gang jeg har en spire inni meg, og jeg føler meg veldig gravid:-) hehe. Når er det normalt å begynne å ta på magen? Jeg har allerede begynnt å beskytte den uten at jeg merker det selv:-) hehe. Samboer som har merket det:-) hehe
Gjest Skrevet 2. juni 2009 #4 Skrevet 2. juni 2009 Håper du får ul av legen din da. . hvis ikke er det verdt pengene for å få det privat. syns nå jeg. Dette er min nr.2... har en datter fra før av som blir 2 år nå i sommer. har hatt en spontanabort for ikke så lenge siden.. det er derfor jeg skal ha ul snart for å sjekke om alt er ok... men jeg har jo masse symptomer.. så regner med at alt er bra. Men greit å sjekke for det. Vet ikke når det er normalt å begynne å ta på magen.. man gjør det nok tidlig uten at man selv tenker over det. og utover sv.skapet er det jo en måte å få kontakt med den lille på når man får spark tilbake Gled deg masse !! Du har en herlig tid i vente
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå