AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 Er plaget med kvalme og en brennende følelse i magen og må spise lite og ofte..(hver 2. til 3. våkne time..). Jeg er i uke 6. Noen som har tips til kjappe, gode ting å spise.. ? Blir jo ganske mye småting i løpet av en dag.. Greit å variere litt..
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 2. juni 2009 #2 Skrevet 2. juni 2009 er jo gjerne litt sukker i disse yoghurtene, men er avhengig av å ha god morgen joghurt i kjøleskapet. Akkurat passelige små måltider det. Ellers spiser jeg jordbær og melon, tar ikke så lang tid å bli mett av melon! Rett i koppen også kanskje?
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 2. juni 2009 #3 Skrevet 2. juni 2009 Tja... Hjelper all slags mat? Sånn til kos er det jo fint med frukt med vaniljekesam f.eks. Ha knaskegulrøtter tilgjengelig. Hadde plutselig ikke så mange fler forslag. Yoghurter er jo nevnt ovenfor, og det er jo også godt. Man kan jo kjøpe disse uten tilsatt sukker iallfall... Ellers frukt og grønnsaker, bær. Blir jo ikke så mett, men hvis man skal spise hele tiden for å unngå kvalme er det kanskje ikke alltid man skal bli mett?
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 2. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. juni 2009 Nei, blir veldig fort mett. Spiste middag i dag og ble så stinn og ødelagt at fy... Frukt og yoghurt skal inntaes ja. Orker ikke slikt som er veldig søtt.. Må være friskt eller salt.. Tar gjerne i mot flere tips..
trolla <3 <3 Skrevet 2. juni 2009 #5 Skrevet 2. juni 2009 Sånne fiber-kjeks. Fiber-rik tror jeg de heter med smøreost eller leverpostei.. Funka mot min kvalme iallfall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå