moota m storebror&lillebror Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 Jeg er ikke så veldig opptatt av å være ute de dagene barna har vært i bhg. Da er de veldig masse ute der. Det er jo så korte ettermiddager også når vi kommer hjem. Og når jeg skal gjøre alt alene så går tiden. Men når de ikke er i bhg, så prøver jeg å gå ut i alle fall en liten tur. Det er egentlig viktigst med lillebror, for storesøster er en del ute alene om jeg har ikke har tid eller mulighet og være med.
blond Skrevet 2. juni 2009 #2 Skrevet 2. juni 2009 Guttene mine er så store at de ikke trenger følge ut, er veldig deilig å slippe å planlegge for at de skal få frisk luft slik vi måtte da de var små. Nå løper de ut bare døren er ulåst og det er et større problem å få de inn enn ut, hvis det ikke regner da. Skjønner ikke hvorfor regn har blitt "farlig", slik var det ikke før.
yasmina Skrevet 3. juni 2009 #3 Skrevet 3. juni 2009 Her er vi ute ver dag, men de kan ogsaa vaere ute litt alene selv om de er smaa for vi har egen mur rundt huset vaart med svaere porter som kan laases slik at de ikke kommer noen vei. Er lite ute i bhg her i landet saa da er det godt aa vaere litt ute hjemme.
moota m storebror&lillebror Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. juni 2009 Ja det er kjempe herlig når de kan være litt ute alene. Jeg lar lillebror også være litt med storesøster uten at jeg følger etter de når det er godt vær og jeg er rundt dørene selv. Da kan jeg sette på en maskin med klær, henge opp klær, lage litt enkel mat, rydde litt og sånn. Det er fint =) Lurer på hvordan det blir når jeg flytter. Om vi får en plass å leke på rundt hus/leilighet.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 4. juni 2009 #5 Skrevet 4. juni 2009 De dagene lillemor er i barnehagen er jeg ikke så nøye med å være ute med henne på ettermiddagen, men de dagene hun ikke er i barnehagen prøver vi å komme oss en tur ut, gjerne både formiddag og ettermiddag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå