*mom to L & M* Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 Tar dere mål med eller uten korsett?. Var litt usikker her.
Gjest Odin ♥ Tiril_min♥ Skrevet 2. juni 2009 #2 Skrevet 2. juni 2009 Om du har et korsett klart som du skal bruke, så er det nå sikkert greit å ta med da.. e vet ærligtalt ikke. E gjorde det ikke:) tok bare med bh..
4skatter Skrevet 2. juni 2009 #3 Skrevet 2. juni 2009 Oj, det hadde jeg ikke tenkt på engang! Jeg gjorde det uten bh jeg...
Gjest Odin ♥ Tiril_min♥ Skrevet 2. juni 2009 #4 Skrevet 2. juni 2009 3diamanter: det går helt sikkert greit det og;) E tenkte bare at det var best å ta med bh,siden mine pupper dessverre har mista formen etter 2 barn hehe;) kontroll er flotte greier,ihvertfall hos meg!
4skatter Skrevet 2. juni 2009 #5 Skrevet 2. juni 2009 Og etter 3diamanter hehe... gjett... ser ut som vrengte bukselommer...
Gjest Odin ♥ Tiril_min♥ Skrevet 2. juni 2009 #6 Skrevet 2. juni 2009 Hehe, bra det er flere av oss ja;) Tenkte *ønsketenkning* at om e målte med bh,så kommer kanskje kjolen til å se litt oki ut på me,og gi meg litt ekstra support..så ikke puppene er nede på magen siden e skal ha en stoppeløs kjole;P Men dette er bare meg altså, og jeg er unormal til de grader:)
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #7 Skrevet 2. juni 2009 vil du at kjolen skal passe, må du ta mål med korsettet på. Viktig å ta mål med det du skal ha under, ellers er jo vitsen liten. Korsettet strammer jo inn her og der, og uten korsettet vil kjolen da bli for stor, iallefall ikke sitte så fint som den skal, selv om du evt. har et korsett som ikke strammer inn såå mye. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #8 Skrevet 2. juni 2009 Tja, å si at vitsen er liten er jo å ta i kraftig! Jeg gjorde det ikke, og kjolen min sitter helt fint på.. Om du ikke veier 100 kg og skal ha et viktoriansk korsett da, så er det ikke nødvendig å måle med korsett på nei. Det gjør de heller ikke hos sydamer forresten:)
Snikskytteren er storebror! Skrevet 3. juni 2009 #9 Skrevet 3. juni 2009 Jeg tok mål i bh bare. Tok faktisk målene når jeg var 6 mnd påvei jeg :-/ Så må nok kanskje sy inn litt.. selv om jeg oppga en cm mindre rundt magen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå