Allean, Fia og lillebror Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 Mamma, søsteren min og jeg skal på helgetur til London. Min første helg borte fra barn på to år! Uff gruer meg litt allerede;) Vi vil gjerne bo sentralt men ikke betale oss ihjel. Er det noen som har noen gode tips til hoteller?
playground princess Skrevet 2. juni 2009 #2 Skrevet 2. juni 2009 Lenge til dere skal reise? Vi reiser på søndag! Skal bo på leilighetshotell, greit når vi reiser med barn. Betaler litt over 1000 kr per natt; soverom, bad, oppholdsrom m kjøkkenkrok. Vet desverre ikke om jeg kan anbefale det enda, men send meg en pm neste uke dersom det virker interressant =)
Gjest Skrevet 2. juni 2009 #3 Skrevet 2. juni 2009 Jeg har bodd på Hotel Russell London et par ganger for noen år siden. Har vært fornøyd med det. Passe sentralt, og bra standard i forhold til pris. Fant gode priser på www.hotels.com og www.hotelclub.com.
piano♫ Skrevet 2. juni 2009 #4 Skrevet 2. juni 2009 Kjempegod erfaring med Thistle Marble Arch. Sentralt og flott hotell, hyggelig betjening!
Allean, Fia og lillebror Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. juni 2009 Hei, takk for mange gode forslag. Leilighets hotell høres bra ut. Jeg skal prøve å huske på å spørre deg hvordan det var når dere kommer tilbake igjen. God tur:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå