Gå til innhold

Huff trist med 11åringen som døde i flyulykken:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenk hvor alene han må ha følt seg, og hva som gikk gjennom hodet hans...så forferdelig trist!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forferdelig vondt for foreldrene, og jeg tør ikke tenke på hva han må ha følt når det skjedde. Det må være lov til å håpe på at han og andre barn kanskje sov når det skjedde...

Skrevet

Så ufattelig trist å være alene i en slik situasjon. Det skjærer i hjertet mitt bare jeg tenker på det. Huffameg..

Men skjønner ikke helt at en 11-åring får dra alene på en transatlantisk flyvning, jeg da.

Skrevet

Død?

For alt vi vet kan hele gjengen sitte på ei øy og spise kokosnøtter akkurat nå.

Skrevet

Virkelighetens LOST liksom, er vel heller tvilsomt.

Ja er trist med han på 11 og han svenske på 5, og alle andre barn og voksene.

Jeg har aldri vært redd for å fly og har flydd mye men etter jeg har fått barn så har jeg nesten fått helt angst og ungår det om jeg kan.

Hjelper jo ikke at det har vært utrolig mye flyulykker i det siste året.

Eller er det karnsje jeg som legger merke til det mer.

Skrevet

Sender tanker til pårørende til passasjerer og crew. Forferdelig trist.

Skrevet

Sier huff - trist med de 228 menneskene som mistet livet jeg!

Trist med barna uansett alder og nasjonalitet......

Skrevet

ja beklager at jeg spesifiserte innlegget. Jeg tenkte nå mest på at han reiste alene, ikke at han var norsk. Men igjen unnskyld for min uomtenksomhet.

Skrevet

Stakkars han og stakkars det spedbarnet som var ombord..

Skrevet

Dette er helt forferdelig...mine tanker går til alle de som var ombord...og ikke minst de pårørende som sitter igjen hjemme...som faktisk ikke har fått svar...de vet ingenting :(

Skrevet

Det jeg ikke skjønner er at det står at det ble sendt SMSer fra flyet. Helllo? man har da ikke dekning oppi et fly

Skrevet

Er du dum du siste anonym? Jo, man har dekning mesteparten av den tiden man er i luften.

De fleste vet det ikke, men pilotene gidder jo ikke skru av sine egne mobiler;-)

Skrevet

Om man har dekning mesteparten av tiden man er i luften er meget individuelt 21.49. Så ved å kalle hun over deg dum, driter du deg bare ut.

Det kommer helt ann på hvor man flyr og hvor høyt man flyr.

Stort sett har man ikke dekning. Tror du 21.49 at mobilnettet tar inn signaler ved så og så høy fot? *rister på hode*

Skrevet

Går ann å sende mld via satelitt.

Samboeren min kjenner han ene som er savnet... Forferdelig trist og uforståelig :/

Er kanskje egoistisk nå, men er veldig glad for at jeg ikke kjenner noen der...

Blir dårlig av å tenke på hva de har gått gjennom.. Håper bare det har gått fort..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...