Gå til innhold

Ang onani!!! Mannen min blir sur om jeg onanerer... :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

For min del er det helt greit om han tar seg en ronk i ny og ne. Syns nesten det bare er litt pirrende, men han derimot blir skikkelig sur om jeg onanerer. Jeg syns det er litt slitsomt, vil jo ikke såre han, men er litt deilig med litt kvalitetstid for seg selv en gang i blandt. *sukk*

Blir oppriktig litt fortvilet. Å sexleketøy under akten er overhodet ikke et samtaleemne en gang... :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe.. han vet ikke engang hva han går glipp av;)

Skrevet

men må du si at du har gjort det da?

Latterlig å bli sur for noe sånt, beklager men jeg fikk totalt latterkrampe.. Men du trenger jo kanskje ikke sette det oppå han mens du gjør det, men det regner jeg med at du ikke gjør uansett;)

Men han føler seg vel truet av leketøy, det gjør mange menn.. Men liker han at du onanerer foran han da, eller ikke da heller?

Skrevet

Skjønner mannen din litt, jeg føler det samme når min mann tar seg en runde alene. Selv om jeg også kan gjøre dte av og til.. men han føler vel ikke at han er nok for deg da.. må snakke med ham om hva du føler da, at det ik har noe m ham å gjøre..

Skrevet

ikke jeg heller uheldigvis...! Han har det som plommen i egget han, og ser ingen problemer med vårt sexliv, mens jeg derimot finnes ikke fornøyd i det heletatt... Lei hele greia.

hi

Skrevet

Må jo ikke si det selvfølgelig, men han er hjemmeværende, og om jeg går i dusjen og låser døren blir han alltid litt misteksom, så derfor er den alltid åpen, og da får jeg ikke gjort noe i frykt for at han kan komme inn.. kan selvfølgelig snike meg opp om natten, men det orker jeg ikke heller. Er bare i dusjen jeg får til å få orgasme uten noe leketøy!

Skrevet

den var til 1907

Skrevet

ah skrivefeil mente selvfølgelig 19:00.

Han er jo veldig snill og grei ellers og ikke dominerende på noen måte, men han har vel litt dårlig selvbilde, selv om han ikke vil innrømme det selv. Litt paranoid og mistenksom til tider, men det er grunnet ting han har opplevd tidligere.

Han er vel redd jeg skal bruke det som erstatning, siden jeg ikke er spesiellt glad i sex, for tiden, men jeg personlig tror lysten ville økt om jeg hadde sluppet å gjøre det i smug, når jeg en sjelden gang har anledning.

Skrevet

Det viktigste for han må vel være at du er tilfredstillt? Om det betyr et leketøy med i akten av og til så er vel det bare morro? :)

Hvis du forteller han at du trenger det lille ekstar for at du også skal nå høydene så burde jo det gå greit. Skulle jo tro han ønsker at du skal ha det like godt som han?

Du kan jo forklare han at 90%av alle kvinner trenger klitoris stimuli for å få orgasme.. Trenger ikke bety at sex ikke er godt uten litt assistanse men at det er digg med en "tredjepart" av og til...

Skrevet

har hatt den samtalen med ham, og han stimulerer jo klitoris under forspillet og gir meg orgasme da, men det er jo derfor jeg syns selve sexakten blir så kjedelig ofte da er jo jeg ferdig. men det skjønner ikke han

Skrevet

Mannen min elsker å se på at jeg onanerer. Det tenner han veldig! Og han gjør det så ofte han får lov.

Skrevet

hmmm, høres uten som han har minimalt med selvtillit ja, hvis han føler seg truet av at du onanerer. Og iallefal hvis han sniker seg innpå deg for å "avsløre"!

Jeg gjør det når jeg føler for det, og jeg har ingenting i mot at mannen min gjør det på egenhånd. Og han blir veldig opphisset hvis jeg forteller at jeg har gjort det, og han ønsker ofte jeg gjør det foran han (noe jeg ikke alltid føler helt for, noe med å "slappe helt av" liksom). For meg er det ofte snakk om å frigjøre stress, stresse ned, ikke nødvendigvis fordi jeg er superkåt (når jeg gjør det selv).

Skrevet

flere med med innspill, eller som har opplevd det samme?

Skrevet

Jeg har det akkurat som deg men min mann er også veldig dominernde og sjalu hele tden ellers ogaå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...