Gå til innhold

Erfaringer med vinterbryllup??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei :-)

Jeg driver og planlegger et vinterbryllup, men er litt nysgjerrig på om andre har tips, ideer eller erfaringer med dette - da det forutsetter litt andre ting enn et sommerbryllup...

Setter pris på alle innspill :-)

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg også:D eller tror det blir vinterbryllup, er ikke helt 100% sikker ennå. men tror vi heller litt mer den veien nå:D også lurer jeg på om det er noen steder på nett man kan kjøpe litt billig kåpe eller lignende.

Skrevet

Eg har ingen erfaringer med vinter bryllup, men eg har ganske lysst til å ha det selv, men er litt i tvil.

Eg ser for meg snø ute, (fakler i snøen) der bruden ankommer i en flott brudekjole (selvfølgelig) med en nydelig lang kåpe i steden for slep/slør.

Kirka er full av levende lys og hvite blomster.

Etterpå drar brudeparet i hest med slede. (og evnt. brudefølget viss man har råd og nok hester m sleder ;) ) bort til festen som holdes i et litt hytteaktig lokal som er pyntet opp med krystaller og lys formet som snøballer, peisen er tent, glitter og div. :D

Men i dette landet kan man ikke være sikker på været, så antageligvis er det ikke snø som daler med fakler i snøen, men regn og kuling. Det var det håroppsettet å sminken regner bort, fryser på sleden å ender opp med tett nese å forkjølelse. hahaha.. hadde vært typisk. ;0)

Nei, men om vinteren er det færre som gifter seg, dermed enklere å få sydd kjolen i tide, flere lokaler er ledige og evnt rimeligere? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...