Gå til innhold

? ^^(¯`°?.¸ Skravletråd for IKM uke 27 ¸.?°´¯)^^ ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne pp skal vi klare det, jenter! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

melder meg inn her j.

får ikke skrevet meg på lista. har ikke sånne hjerter j da.

Skrevet

dytt.. ;)

Skrevet

Kjiiipt at det er såå lenge til IKM... Kan ikke bare EL komme?? Ja, sier vi... :D

Skrevet

Lykke lykke til Happy!!!

Håper det klaffer for dere denne gang:-)

Sender masse deilig babylykkestøv!

Skrevet

Ååå, tuuusen takk, Iris!! :)

Hvordan går det med deg? Når har du ikm?

Alle gode ting er 6...?? haha... Sjette pp her hvertfall ;D

Klem!

Skrevet

Det er sååååå leeeenge å vente... håper tiden går fort...

Skrevet

Melder meg også inn her :) Har ikm tirsdag 30. juni! Det er jo sååå lenge til!! ;) Hvor lenge har dere prøvd? Når har dere ikm?

Skrevet

Her melder jeg meg på! Jeg har IKM 2 juli.

Sitter her med mensen nå, kjipt...

Går inn i 2.pp, med masse håp!

Skrevet

Velkommen skal dere være! Gøy at vi blir flere og flere :o)

Mensen ferdig her! Hipp hurra ;o)

6 pp... Sukk! Må vel snart sitte nå?? IKM 29 juni.. Det er en egen tråd med IKM uke 27, der kan du se når alle har ikm + skrive deg på :o)

Skrevet

Hei Happy!!!

Jeg har IKM uke 25, men denne gangen er jeg ganske sikker på at TR kommer. Var utenlands i EL perioden.....så da er vel alt håp ute. Ha derfor begynt å glede meg til 4pp. Da skal jeg og samboeren min ta inn på hotel, han er nemelig utenbys på job (he he). Da blir det jo litt mer romantisk og spennede også!!! Lykke til med EL perioden din som kommer snart!!!

Krysser fingeren for deg!

Skrevet

åssen går d med dere jenter?

måtte virkelig lete etter denne tråden. den lå langt nede på side 2.

driver å lurer på om el kommer denne uka..

har murringer og litt ømme pupper.

syklusene mine er så rare etter utskrapinga i februar, så d er så vanskelig å vite. tok en el test i dag, men den var negativ.

Skrevet

Hei igjen, Iris76!! :))

Ååå, det hørtes fantastisk ut! Hotellbaby hadde vært noe ;) hehe.. Tror faktisk det kan hjelpe ja, litt annen setting.. mer avslappende kanskje? Klaffer det ikke for oss denne pp, så planlegger vi hoppe på-tur til syden i juli.. Så da får jeg også EL på tur ;) Håper seff det blir treff denne pp da.... :D

LYKKE TIL, snuppa! Alt ordner seg for snille jenter ;)

Skrevet

Hei Monkri!

Fortsett å teste etter EL du, skjer sikkert en av de nærmeste dagene :) Lykke til! :)

Ellers skjer det lite her, tror ikke EL kommer på nesten en uke... Spennende da! :)

Håper det klaffer for oss alle!!

Skrevet

Prøvinga starter i løpet av kort tid igjen! :-) Er ved ganske godt mot. Har hatt tull med syklusene (tror jeg) siden utskrapning i mars. Tok første sett med hormonprøver rett før helgen (som jeg får svar på i morgen), og neste prøve blir vel rundt St.Hans, så da finner jeg ut om jeg i det hele tatt har el.. Hadde vært kjekt å vite om alt er normalt..

Krysser fingrene igjen for alle her inne! :-)

Skrevet

Jeg har også IKM uke 27, den 3 juli. Dette skal vi klare jenter :)

Skrevet

Jeg er nå gått inn i pp 9 :-s Kjenner jeg er orntli lei av tantea som kommer så uønsket på besøk! Fatter ikke at hun ikke kan holde seg unna! Har jo fortalt henne i klare ordlag at hun ikke er velkommen! Sukk...

Men vi gir ikke opp eller hva jenter? 3 juli har jeg planer om å ha en test med TO streker og et rungende jubelrop :-)

:-)

Skrevet

Da var det nok en ny prøveperiode gitt... 4. pp.

IKM ca 2. juli. Er litt usikker denne gangen. Tror muligens samboeren er borte under eggløsning. Akkurat som sist gang..Åååååååå.

Hvis det ikke går denne gang, så er vi på ferie i juli! OG da er det ihvertfall mulighet for sex, sol og sommeridyll på en gang!!!

Men jenter, vi skal få det til! Nå er det tid for avslapning og bare masse kos!

Da får jeg og tanta fortsette dagen med sol her.

Babystøv til dere alle flotte jenter :)

Klem

Skrevet

Hei, henger meg på her jeg. Er første pp for oss. Skulle egentlig vente en mnd til, men når tr var ferdig så bare lot vi det gå. Har bare hatt en syklus siden pilleslutt, men tror IKM er ca. 29.juni hvis alt går etter normalen. Nå skal vi på ferie en uke, så skal bare slappe av og gjøre som vi pleier :o) Bra å holde følge med fler som syns det er like lenge til uke27 som jeg. Lykke til alle sammen!

Skrevet

Hei Jenter.

Nå tror jeg endelig at jeg kjenner syklusen min, 31-32 dager. Så IKM 5. juni. Tror nok vi stresser litt for mye. EL neste helg så da skal vi reise på hytta, bare oss to, da skal vi kose oss da.

Ser noen snakker om el nå, men det er vel litt tidlig om ikm er i uke 27, eller er det jeg som har regnet helt feil?

Masse lykke til, denn pp skal vi klare det...

Skrevet

Du har nok ikke regnet feil frida81!

Husk at det er noen som har IKM mandagen i uke 27 og andre på søndagen i uke 27. Det er jo en hel uke i forskjell nesten..!

Tenkte sånn jeg også sist IKM, men da hadde jeg IKM på søndagen og lå liksom en uke etter alle andre med testing ol.

Kos dere masse på hytta og nyt babylagingen!!!

Skrevet

Nei nå hadde tråden falt langt nedover.

Jeg er akkurat ferdig med TR, og satser med godt mot :-)

Jeg innbiller meg liksom at det skal ta lengre tid enn 2 pp, men det trenger det jo ikke...

Foreløpig har jeg negativt på el test, men så tror jeg heller ikke el er før onsdag/torsdag i neste uke.

Lykke til alle sammen!!

Skrevet

Her har TR vært borte noen dager allerede, digg ;) Vi skal prøve å ikke stresse for mye denne pp, bare kose oss... Blir nok ikke noe særlig ELtesting, men vet jo at el kommer ca mandag uansett.... (hihi..) Min kjære vil at vi bare skal kooose oss, og jeg er enig.. Til og med droppa hostesaften denne pp, mistet litt troa på det der... Kan hende jeg tar en skje på mandag, men iKKE slavisk slik jeg har gjort de siste månedene.

LYKKE TIL, allesammen! Nå er det vår tur!! ;D

Skrevet

hei på dere jenter. nå har j akkuratt teste positiv på el test. bruker cb digital.

da vet j vi kanskje traff. hadde sex for to dager sia og i dag.

lurer på om j kanskje skulle vert på uke 26 i stedet j.

sist så hadde j syklus på 36 dager..

lurer på om d er 14 dager j har ikm nå?

Skrevet

Spørs om du ikke er uke 26 da, ja... Går jo som oftest ca 14 dager fra el til ikm.. Gøy at dere traff! Men husk at eltest påviser stigning av hormonet, så anbefaler sex de neste dagene også ;) Lykke, lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...