Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter med å bli gravid og får oppfølging fra sykehuset, men vil ikke påstå jeg er kjempefornøyd. Har fått pergotime, men skal ikke ta noen blodprøve for å sjekke om eggløsning kommer. Har dessuten veldig ustabil syklus, så vet ikke når jeg evt skal ta neste runde med pergotime..?! Anyone?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bor i Bodø, men har dessverre ikke greie på pergo.. Har du fått påvist manglende eggløsning siden du har fått pergo da? I såfall er det jo rart at de ikke ønsker å følge opp med blodprøver for å se om det fungerer...

Skrevet

Hei:)

Ja jeg har PCOS og laaaaaang syklus, kanskje bare ca 2 blødninger pr år. Og ingen eggløsning. Derfor fikk jeg pergotime. Vet du om noen gynekologer her i Bodø som er flinke med slike ting, som å hjelpe folk som har problemer med å bli gravid?:) Synes også det er rart jeg ikke skal ta blodprøver. Har testet selv med eggløsningstester men dessverre ingen som var positive..

• 3 uker senere...
Skrevet

Sorry at jeg svarer så seint, har hatt pause herfra ;) Jeg går til gyn på Nordland Medisinske Senter, han heter Arne et eller annet. Er veldig fornøyd med han så langt, synes han er veldig effektiv i motsetning til sykehuset. Ble henvist til lapraskopi for over en mnd siden og har fortsatt ikke hørt noe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...