Vero83 Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 Sliter med å bli gravid og får oppfølging fra sykehuset, men vil ikke påstå jeg er kjempefornøyd. Har fått pergotime, men skal ikke ta noen blodprøve for å sjekke om eggløsning kommer. Har dessuten veldig ustabil syklus, så vet ikke når jeg evt skal ta neste runde med pergotime..?! Anyone?
Blåbærmuffins Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 Jeg bor i Bodø, men har dessverre ikke greie på pergo.. Har du fått påvist manglende eggløsning siden du har fått pergo da? I såfall er det jo rart at de ikke ønsker å følge opp med blodprøver for å se om det fungerer...
Vero83 Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2009 Hei:) Ja jeg har PCOS og laaaaaang syklus, kanskje bare ca 2 blødninger pr år. Og ingen eggløsning. Derfor fikk jeg pergotime. Vet du om noen gynekologer her i Bodø som er flinke med slike ting, som å hjelpe folk som har problemer med å bli gravid? Synes også det er rart jeg ikke skal ta blodprøver. Har testet selv med eggløsningstester men dessverre ingen som var positive..
Blåbærmuffins Skrevet 21. juni 2009 #4 Skrevet 21. juni 2009 Sorry at jeg svarer så seint, har hatt pause herfra Jeg går til gyn på Nordland Medisinske Senter, han heter Arne et eller annet. Er veldig fornøyd med han så langt, synes han er veldig effektiv i motsetning til sykehuset. Ble henvist til lapraskopi for over en mnd siden og har fortsatt ikke hørt noe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå