Gå til innhold

sneik litt i køen jeg og fødte 8 dager før termin:)


hallohallo- mor til 3 søte små

Anbefalte innlegg

29.mai kl 02.00 kom prinsessa vår til verden. Jeg var veldig dårlig hele dagen før og hadde hatt maserier i en uke. Halv ni reiste vi inn på føden, men hadde bare en cm åpning. Men hjertelyden til babyen var høy og jeg hadde feber, så kl 00.00 tok de vannet, da var det 3 cm åpning. Etter en time med gode rier skulle jordmor sjekke, men det var egentlig ikke skjedd så mye, så hun tøyde godt der inne under ei ri. Så satte det i gang med enda sterkere rier, og da jordmor skulle sjekke litt før to sto nesten hodet i åpningen! Hun ble helt stressa, og mannen måtte ringe etter barnepleier for etter 2-3 pressrier kom hodet ut. Men da stoppa riene så jeg måtte få sprøyte i låret for å få ri. Stakkars babyen stod der med bare hodet ute og skreik:) Det hele var over på 2 timer. Jeg hadde litt lystgass de siste 10-15 min og det var som å komme til himmelen! Jeg revna ingenting og mista nesten ikke blod så jeg var i veldig fin form etterpå. Nå koser vi oss med alle 3 barna våre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Masse grattis til dere:) Håper alt står bra til. Gjør ikke noe å få åtte dager før her heller. Har ikke termin før 27 og er kjempe lei og sliten nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...